فهرست بهترین‌های ایگواین

بوفون، پویول و رونالدوی برزیلی

گونسالو ایگواین در مصاحبه‌ای با شبکه پرمیوم اسپورت، در باره مسائل مختلف از جمله بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان صحبت کرد.
کد خبر: ۹۸۳۰۸۴

این مهاجم آرژانتینی درباره مهاجم مورد علاقه‌اش گفت: زمانی که بچه بودم، پیگیر فوتبال ایتالیا بودم، چون آنجا بازیکنان بزرگی مانند ترزگه، باتیستوتا، کرسپو یا مونتلا بازی می‌کردند، اما به نظر من، بهترین مهاجم تمام ادوار، رونالدو است. او بیشتر از همه باعث می‌شد، خنده روی لبم بنشیند.

قوی‌ترین مدافع و دروازه‌بانی که ایگواین روبه‌رویش بازی کرده، چه کسی بوده است؟ او در پاسخ این سؤال گفت: غیر از پدرم، سرسخت‌ترین مدافعی که روبه‌رویش بازی کرده‌ام، پویول بوده است. زمانی که در رئال‌ مادرید روبه‌روی بارسلونا بازی می‌کردیم، روبه‌رو شدن با او برایم غیرقابل تحمل بود. من این شانس را داشته‌ام که در کنار سه دروازه‌بان بزرگ مثل کاسیاس، رینا و بوفون بازی کنم. زمانی که روبه‌روی بوفون بازی می‌کردم، چالشی که داشتم، دوبل بود چون گل زدن به دروازه‌بانی مانند او نیازمند کاری خارق‌العاده است. من واقعا جیجی را تحسین می‌کنم و در او، همان عطشی را برای بازی کردن می‌بینم که خود در کودکی داشتم.

مهاجم این فصل یوونتوس در پاسخ این سؤال که ششمین قهرمانی متوالی در سری A را ترجیح می‌دهد یا قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، عنوان کرد: هر دوی آنها اهداف ما در این فصل هستند. احساسم به من می‌گوید که ما می‌توانیم هر دوی آنها را ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها