این هفته چه بهشتی برای دوستداران نقش‌آفرینی‌ و بخصوص طرفداران فرهنگ ژاپنی خواهد بود، چراکه Final Fantasy XV که پانزدهمین بازی اصلی مجموعه‌ فاینال فانتزی به شمار می‌رود، پس از قریب به یک دهه فرآیند تولید سرانجام برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.
کد خبر: ۹۷۲۳۸۳

این بازی اکشن نقش‌آفرینی که در دنیایی باز و بسیار پهناور جریان دارد، از سبک هنری واقعگرایانه‌تری به نسبت نسخه‌های قبلی خود بهره می‌برد و فناوری‌ها و تجهیزات مدرن انسانی بیشتر در آن به چشم می‌خورد. در بازی شما در نقش یکی از اعضای یک گروه چهار نفری از دوستان می‌توانید آزادانه در نقشه‌ وسیع بازی حرکت کرده و ماموریت‌های مختلف داستانی یا فرعی را انجام دهید یا این‌که درگیر مبارزه با دشمنانی بسیار عظیم‌الجثه شوید. ضمن این‌که امکان تجربه‌ آنلاین بازی نیز وجود داشته و همکاری تیمی یا Co-Op از جذابیت‌های اصلی گیم‌پلی به شمار می‌رود. سلاح‌ها و تجهیزات فیزیکی و واقعی در اختیار دارید، جادو و طلسم‌های مختلف نیز از ارکان جدانشدنی بازی به شمار می‌رود و این سیستم با چرخه‌ شب و روز و سیستم آب و هوایی نیز پیچیده‌تر می‌شود.

هیجان در کوهستان

دومین بازی این هفته عنوان ورزشی و هیجانی شرکت یوبی‌سافت یعنی Steep است که از زمان معرفی توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. در بازی شما هدایت یک ورزشکار را به عهده می‌گیرید و باید با ثبت بهترین رکورد و نمایش بهترین حرکات در کوهستان‌های آلپ و آلاسکا به دنیا نشان دهید که هیجان ورزش‌های کوهستانی تا چه اندازه می‌تواند جذابیت داشته باشد. اسکی، اسنوبُرد، وینگ‌سویت و پاراگلایدر همه از ورزش‌های هیجان‌انگیزی هستند که به صورت یکجا در بازی Steep تجربه‌شان خواهید کرد. شما می‌توانید سر تمام کردن مسیرها با دوستان خود کل‌کل کنید، مسیرهای شخصی خود را ساخته و آنها را به چالش بکشید یا این مسیرها را با دنیا به اشتراک بگذارید. زمین بازی شما در این عنوان یک کوهستان بزرگ است که هر طور دوست داشته باشید می‌توانید در آن گشت‌و‌گذار کنید. در حین این گشت‌و‌گذارها ممکن است با بازیکنان دیگر برخورد کنید و می‌توانید آنها را دنبال کرده یا به مسیر خود بروید. Steep یک بازی ورزشی و جذاب برای آن دسته از افرادی است که مدت‌هاست دلشان برای فوران آدرنالین در بدن‌شان لک زده است! این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و PC منتشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها