اختصاصی جام‌جم

قهر منصوریان با مرفاوی

هفته دوازدهم لیگ برتر، استقلال مهمان صبا در قم است. این بازی، دو هفته پس از بازی جام حذفی و برد آبی‌ها مقابل این تیم برگزار می‌شود. نکته جالب این مسابقه، رودررویی دوباره صمد مرفاوی و علیرضا منصوریان خواهد بود.
کد خبر: ۹۷۱۴۲۰

این دو مربی در یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند و پس از بازی اتفاقات جنجالی رخ داد. مرفاوی در کنفرانس مطبوعاتی ابتدا با یک خبرنگار درگیری لفظی پیدا کرد، چراکه او پرسید دروازه بان صبا آیا وقت تلف می‌کرد؟ منصوریان در این لحظات از راه رسید و مانع درگیری شد.

مرفاوی سپس به رختکن تیم رفت و یک روز بعد هم مصاحبه‌ای تند علیه منصوریان انجام داد. او بدون آن که نامی از سرمربی استقلال ببرد، اقدام‌ها در بازی صبا برای منصورخان را نمایشی و تصنعی دانست. این جملات مرفاوی با دلخوری شدید علیرضا منصوریان، سرمربی آبی‌ها همراه شده است. وقتی دیروز با سرمربی استقلال در این باره صحبت کردیم، او گفت ترجیح می‌دهد، به طور کامل در این باره سکوت کند و هیچ حرفی به زبان نیاورد.

جالب اینجاست که در هفته دوازدهم لیگ برتر، مرفاوی و منصوریان بار دیگر رودرروی هم قرار می‌گیرند و این اتفاق می‌تواند در نوع خود بسیار جالب باشد. این بار صبای قم میزبان است و استقلالی‌ها باید به این شهر بروند تا مقابل حریف خود قرار بگیرند. شنیده‌های موثق حکایت از آن دارد که منصوریان پیش از این بازی ترجیح می‌دهد اصلا با صمد مرفاوی رودررو نشود! منصوریان با دوست و همبازی سابق خود قهر کرده و ترجیح می‌دهد،مثل بازی قبل، با او خوش و بش نکند. جالب این جا که آنها قبل از بازی حذفی، همدیگر را در هتل دیدند و دقایقی صحبت کردند و گرم گرفتند، منتهی مرفاوی پس از بازی مصاحبه تندی علیه سرمربی استقلال و هواداران این تیم انجام داد، چراکه معتقد بود رفتار خوبی با او و بازیکنانش نداشتند.

البته در بازی هفته دوازدهم صبا میزبان است و طبیعتا مرفاوی باید سمت منصوریان برود. شنیده می‌شود، او هم این کار را نمی‌کند تا این دو استقلالی به رابطه دوستانه خود بعد از سال‌ها پایان دهند.

فرمان سکوت به رحمتی

مهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال این روزها سکوت کرده و ترجیح داده درباره اتفاقات جنجالی بازی با صبا حرفی نزند. پس از این بازی ویدئویی منتشر شد و بعضی‌ها این طور استنباط کردند که صالحی، داور بازی روی پنالتی اول صبا به رحمتی می‌گوید به چپ بپرد. این در حالی است که لب‌خوانی‌های دقیق نشان می‌داد داور به او گفته است بچرخ نه به چپ! رحمتی عادت دارد موقع پنالتی‌ها پشت به ضربه می‌ایستد و شروع به دعا خواندن می‌کند.

بعضی‌ها می‌گویند این رفتار رحمتی باعث می‌شود پنالتی زن تمرکزش به هم بخورد؛ چراکه مجبور است ثانیه‌هایی صبر کند. رحمتی در بازی صبا هم این کارها را کرد، ولی داور همان ابتدا به او گفت بسرعت بچرخد. جالب اینجاست در تمام روزهایی که رحمتی و صالحی تحت فشار مخالفان بودند، این دو سکوت کردند و چیزی نگفتند. خبرهای رسیده از استقلال حکایت از آن دارد که پس از راه افتادن چنین شایعاتی، نزدیکان مهدی رحمتی ازجمله خود منصوریان به این گلر توصیه کردند به هیچ وجه مصاحبه نکند، چراکه اگر حرفی بزند، ممکن است بیشتر به حاشیه کشیده شود. به همین دلیل در روزهای اخیر وقتی دوستان خبرنگار رحمتی با او تماس گرفتند و در این باره سوال کردند، مهدی گفت می‌خواهد سکوت کند و هیچ حرفی برای گفتن ندارد. از نظر خیلی‌ها شاید توضیحات رحمتی می‌توانست باعث شود خیلی زودتر اذهان عمومی روشن شود، ولی گلر آبی‌ها اعتقاد داشت او در شکل‌گیری این جو نقشی نداشته و افراد دیگر باید در این باره حرف بزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها