حسین محب‌اهری، بازیگر ارزشمند کشورمان مدت‌هاست با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند. آن‌طور که باشگاه خبرنگاران جوان می‌گوید، مراسم تجلیلی برای حسین محب‌اهری از طرف خانه تئاتر با حضور هنرمندانی چون داریوش مودبیان، آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی، مریم کاظمی و پریسا مقتدی در تالار هنر برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۸۱۵۶

در این مراسم، ابتدا اصغر همت، مدیرعامل خانه تئاتر درباره حسین محب‌اهری گفت: سال‌های سال حسین را می‌شناسم. همیشه باعث شعف و شادی گروه بود. حتی وقتی این بیماری مهلک سراغش آمد، روحیه بامحبتش باعث شد همه به او علاقه‌مند شوند. حسین محب‌اهری همه را با یک چشم می‌بیند. او وقتی هم عصبانی است، همچنان شیرین و دوست‌داشتنی است. از خدا می‌خواهم روزبه‌روز حالش خوب‌تر شود و شادی را برای ما و دوستانش بیاورد.

آتیلا پسیانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون هم در ادامه بیان کرد: از زاویه دیگر در مورد حسین محب‌اهری حرف می‌زنم. حسین روح نمایش بوده و همه کارهایش نمایش است. من در کارگاه نمایش با محب‌اهری آشنا شدم، همه کارهایمان براساس پیوند نمایش است. پیوند من و حسین هم در نمایش است و از کارگاه نمایش خاطرات خوشی دارم. حسین همیشه یک دوست خوب است.

در ادامه همسر حسین محب‌اهری گفت: حسین تنها جایی که نمی‌تواند نمایش بازی کند، در زندگی شخصی است. در زندگی حسین خودش است. در پایان مراسم، حسین محب‌اهری روی سن آمد و با روحیه‌ای شاداب و خندان گفت: من قصدی برای رفتن ندارم. آدم‌هایی را امروز دیدم که انتظار نداشتم. بسیار خوشحالم و دلم برای کار کردن پرپر می‌زند و لحظه‌شماری می‌کنم. ان‌شاءالله برمی‌گردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها