پس از انتخاب ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، پسرخاله وی از او خواست فعلا به زادگاهش سفر نکند.
کد خبر: ۹۶۷۳۴۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «کالوم مورای» پسرخاله اسکاتلندی دونالد ترامپ با ارسال پیامی به وی ضمن تبریک پیروزی‌اش در انتخابات آمریکا درخواست عجیبی از وی را مطرح کرد. «کالوم» که در یکی از جزایر اسکاتلند با نام Lewis ساکن است از وی خواسته تا برای بازگشت به زادگاه مادری‌اش عجله نکند. ترس از باز شدن پای رسانه‌های جهان به این جزیره کوچک و آرام علت این درخواست بوده است.

«کالوم» 69 ساله در این خصوص می‌گوید: از آخرین سفر ترامپ به زادگاه مادری‌اش هشت سال می‌گذرد. آن سفر یک سفر معمولی بود. وی در اینجا به عنوان یک تاجر میلیاردر و چهره‌ای تلویزیونی شناخته می‌شد اما حالا همه چیز تغییر کرده است. اگر ترامپ اکنون بخواهد به اینجا سفر کند این جزیره از عهده این سفر بر نخواهد آمد. مادر ترامپ که در این جزیره به‌دنیا آمده زمانی به همراه خواهرش به آمریکا مهاجرت کرد.

خراب کردن باغچه سبزیجات

ایسنا نیز به نقل از خبرگزاری تاس نوشت:‌رئیس‌جمهور جدید آمریکا منوی غذا در کاخ سفید را تغییر می‌دهد.

بر اساس سنتی دیرینه برای رئیس‌جمهور جدید آمریکا، در کاخ سفید غذاهای سنتی این کشور آماده می‌شود اما دونالد ترامپ در نظر دارد تا غذاهای مورد علاقه خود همانند مرغ سوخاری، همبرگر و سیب‌زمینی را به همراه مشروبات الکی ساخت کارخانجات ترامپ جایگزین منوی معمول کند. از دیگر اقدامات او برچیدن باغی از میوه‌ها و سبزیجات تازه است که در سال 2009 میلادی توسط میشل اوباما در کاخ سفید ساخته شد. ترامپ اعلام کرده که علاقه‌ای به این باغ ندارد و در نظر دارد به جای آن یک زمین گلف احداث کند.

حضور ترامپ در کاخ سفید آنقدر همه را غافلگیر کرده که یکی از کارمندان زن کاخ سفید با دیدن او نتوانسته جلوی گریه خود را بگیرد. عکس این زن در شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌های سراسر دنیا میلیون‌ها بار دیده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها