علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال عصر دیروز به خانه منصور پورحیدری اسطوره این باشگاه رفت. منصوریان با توجه به تعطیلی لیگ به سفر رفته بود، اما بعد از شنیدن خبر درگذشت پورحیدری به تهران برگشت تا در مراسم درگذشت پدر استقلال شرکت کند.
کد خبر: ۹۶۴۵۵۰

سیدمهدی رحمتی، کاپیتان استقلال هم که در مشهد به سر می‌برد، بعد از شنیدن خبر درگذشت منصور پورحیدری خود را به تهران رساند.

بازیکنان استقلال هم خود را به خانه پورحیدری رساندند. جدا از بازیکنان و کادر فنی استقلال، پیشکسوتان استقلال و پیشکسوتان فوتبال ایران هم به منزل منصور پورحیدری رفتند تا به خانواده اسطوره و پدر استقلال تسلیت بگویند.

هواداران، در کنار منزل اسطوره

منزل منصور پورحیدری به یکباره به کانون فوتبال ایران تبدیل شد. اجتماع فوتبالدوستان ایرانی و هواداران استقلال آنقدر زیاد بود که خانواده منصور پورحیدری مجبور شدند با هماهنگی، درب‌های مسجد کنار منزل در قیطریه را به روی هواداران باز کنند.

سه‌شنبه؛ مراسم ترحیم

زمان مراسم ترحیم پدر استقلال مشخص شد. مراسم ترحیم، روز سه‌شنبه در مسجد جامع شهرک غرب و از ساعت 30/15 تا 30/17 برگزار خواهد شد. به احتمال فراوان جواد خیابانی مجری سرشناس صداوسیما مراسم ترحیم اسطوره باشگاه استقلال را برگزار خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها