این روزها اتفاقی پسندیده در ورزش افتاده است. کشتی گیر و غیر کشتی گیر این روزها به بیمارستان امام خمینی می روند تا از نوجوان کشتی گیری ملاقات کنند که سخت بیمار است.
کد خبر: ۹۶۰۹۸۸
روزهای تلخ قهرمانی که دستفروشی می کند

به گزارش جام جم آنلاین ، ابوالفضل آرمیده 15 ساله با دیدن چهره های سرشناس از عابدزاده و خادم گرفته تا رامین رضائیان و غلامرضا رضایی با انگیزه بیشتری به جنگ بیماری خود می رود. اما حالا که این کشتی گیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است بد نیست به سراغ یک قهرمان ورزشی دیگر هم برویم، قهرمانی که بر خلاف ابوالفضل نوجوان نیست اما همانند او در آسیا مدال آورده است، البته در رشته بوکس.

علی سلمانی نفر سوم جوانان آسیا و قهرمان چندین دوره‌ بوکس کشور است. او ابتدای امسال اردوی تیم ملی را به علت عدم تمکن مالی و مشکل در تامین هزینه‌های خانواده‌اش ترک کرد. او هفدهم خرداد ماه در حالی که راکب موتور سیکلت بود با یک خودروی وانت تصادف کرد و راهی بیمارستان شد.

او 32 سال دارد و اهل رشت است. سه فرزند هم دارد. سلمانی این روزها بسیار غمگین و ناراحت است به گونه ای که روی تخت بیمارستان گریه می کند.

همسر این بوکسور با ایسنا گفت و گویی کرده و چنین مطرح کرد: آن زمان که این اتفاق برای همسرم افتاد برخی مسئولان کشوری و استانی قول‌های زیادی برای تامین هزینه‌های بیمارستانی دادند اما با گذشت حدود 6 ماه از این ماجرا باید بگویم خیلی زود ما را فراموش کردند و دیگر سراغی از ما نمی گیرند.سوالم این است که ما فقط در همان چند روز برای آقایان مهم بودیم و آیا همسرم اصلاً برای این مملکت زحمت نکشیده است؟

این بانو در گفت وگو با ایسنا باز هم گلایه می کند....

چه خوب همانند ابوالفضل آرمیده که اکنون مورد توجه همه قرار دارد این بوکسور هم بتواند بخش مهمی از مشکلات خود را حل کند. امیدواریم ورزشکاران رشته های مختلف هم به زودی راهی بیمارستان شوند تا از این بوکسور ملاقات کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها