پایان 3 سال زندگی زیرزمینی پسر ناخلف

پسری که سه سال پیش درجریان درگیری باپدرش او را در شهر اراک کشته بود، پس از سه سال زندگی زیرزمینی دستگیر شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۹

به گزارش جام‌جم، اوایل سال 92 مرگ مردی در یکی از بیمارستان‌های اراک به پلیس گزارش شد. ماموران با حضور در آنجا و تحقیق از خانواده وی متوجه شدند او با پسر جوانش اختلاف داشته و با ضربه‌های چاقوی او مجروح شده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس جنایی استان مرکزی برای دستگیری پسر مقتول آغاز شد اما جست‌وجوی پلیس برای یافتن او بی‌نتیجه ماند تا این‌که با گذشت سه سال از این جنایت، ماموران دو روز پیش به سرنخ‌هایی دست یافتندکه نشان می‌داد متهم فراری در یکی از محله‌های تهران زندگی می‌کند. ماموران عصر دیروز مرد جوان را در مخفیگاهش دستگیر کردند . متهم به قتل یکشنبه برای تحقیقات نزد قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد .

مرد جوان به بازپرس جنایی گفت: پدرم علاوه بر مادرم، زن دیگری داشت. مادرم به خاطر اختلافاتی که با پدرم داشت، خانه را ترک کرده و نزد خانواده‌اش رفته بود. از این موضوع خیلی ناراحت بودم و تلاش می‌کردم مادرم با پدرم آشتی کند و به خانه بازگردد. روز حادثه نزد پدرم رفتم تا از او بخواهم با مادرم آشتی کند.

وی افزود: پدرم حاضر نبود کوتاه بیاید که با هم مشاجره کردیم و دعوایمان بالا گرفت. او از آشپزخانه چاقویی برداشت تا به من حمله کند و مرا از خانه بیرون بیندازد که موفق نشد. پدرم چاقو را کنار ظرفشویی گذاشت که آن را برداشته و به سمتش رفتم تا او را بترسانم که با هم درگیر شدیم و در اوج عصبانیت او را زخمی کردم. پدرم غرق در خون کف اتاق افتاد.

متهم به قتل ادامه داد: در تماس تلفنی موضوع را به خانواده‌ام خبر دادم، آنها به خانه آمده و پدرم را به بیمارستان رساندند اما او بعد از چند روز فوت کرد. از آن‌موقع چون می‌دانستم پلیس در تعقیبم است، به چند شهر رفتم و بعد به تهران آمدم. در این شهر مخفیانه زندگی و کار می‌کردم اما بعد از سه سال فرار دستگیر شدم. متهم به قتل برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها