انگشتری که نیاز به مطالعه دارد

یکی از زیورآلات محبوب مردان از قدیم تا به امروز انگشترهایی زیبا با سنگ‌های متبرک و محترم مانند عقیق است که در کنار زیبایی‌های ظاهری سرشار از خواص و انرژی‌های طبیعی است.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۹

این سنگ‌ها که این روزها با اسامی قمر بنی‌هاشم، اباعبدالله و دیگر اسامی و القاب مقدس روی دستان خیلی‌ها خوش می‌درخشند را در این ماه و در عزاداری‌ها بیشتر همراه داشته باشید.

سنگ‌های عقیق، فیروزه، یاقوت، شرف‌شمس و زمرد از جمله سنگ‌هایی هستند که از دیرباز بعد از ائمه(ع) حتی بزرگان قبایل دنیا هم آنها را از خود دور نمی‌کرده‌اند، سنگ‌هایی که در روایات معتبر حامی انسان در مقابل بلایا و حوادث بویژه در جنگ‌ها به‌شمار می‌آید و برای افزایش رزق و روزی و آسان شدن کارها نیز درباره آنها سخن به میان آمده است.

برخی بر این باورند که این سنگ‌ها همچنین باعث دور کردن انرژی‌های منفی از محیط و ایجاد آرامش می‌شوند. اما جدا از این تفاسیر داشتن یکی از انواع این سنگ‌ها در شکل و شمایل انگشتر روی دست‌ها به‌عنوان عضوی از پوشاک می‌تواند مهم باشد. یکی دیگر از بازارهای پر فروش ماه‌های معنوی خریدوفروش انگشترهای قیمتی با نام‌های خاص حک شده روی آن است. انگشترهایی که القاب و اسم‌های ائمه روی آن حک و در رکابی زیبا و زرین می‌درخشند. اما استفاده از آنها آدابی دارد که بهتر است پیش از اقدام به خرید و یا ساخت آنها حتما اطلاعاتی درباره آن را در کتب دینی مطالعه کنید.

از طرفی پیدا کردن نوع اصلی و مرغوب این سنگ‌ها با ورود این حجم عظیم از سنگ‌های تقلبی کمی سخت‌تر از پیش است با این حال بهتر است سراغ فروشنده‌ای معتمد بروید چون تشخیص اصل بودن این سنگ‌ها کار هر کسی نیست و نیاز به ابزار و تخصص دارد. با همه اینها همراه داشتن این سبک انگشترهای مذهبی بخصوص در میان جوانان رونقی بیش از پیش در ماه‌های محرم و صفر دارد.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها