رئیس سازمان حج و زیارت با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود جمعیت زایران اربعین امسال به دو میلیون نفر برسد، گفت: از ابتدای محرم در 20 نقطه کشور شاهد صدور روادید اربعین خواهیم بود.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۷

به گزارش جام‌جم، رئیس سازمان حج و زیارت در آیین گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید منا حاج ایمان مسیبی در بابلسر افزود: برای تسهیل در ورود و خروج دو میلیون زائر پیش‌بینی شده ایرانی امسال 12کنسولگری در 12 نقطه ایران تاسیس می‌شود تا زائران بدون مشکل روادید خود را از ابتدای مهر برای حضور در کشور عراق دریافت کنند. او با بیان این‌که قابلیت‌های مختلفی برای اعزام زائران در سامانه ملی سماح در نظر گرفته شده به شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) توصیه کرد نام‌نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام زائران برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی از بیستم محرم (اول آبان) افزود: مرز خروجی و تاریخ خروج از کشور در سامانه سماح بصورت هوشمند طراحی شده به گونه‌ای که اگر کسی دیر ثبت نام کند و ظرفیت مرز مورد نظرش تکمیل باشد، تاریخ جدیدی را برای آن مرکز تعیین می‌کند.

افزون بر این سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هزینه بیمه و خدمات درمانی زائران اربعین که قبلا 259 هزار ریال تعیین شده بود به 250 هزار ریال کاهش یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها