خیلی‌ها رویا نونهالی را هنوز با نقش پرجنب‌و جوش ناتاشا در سریال پربیننده «خواب و بیدار» ساخته مهدی فخیم‌زاده می‌شناسند. اما نونهالی در حدود سه دهه فعالیت در سینما و تلویزیون و تئاتر، نقش‌های متنوع و متفاوت دیگری هم بازی کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۱۳۴

دیدار در استانبول، فصل پنجم، بوی کافور عطر یاس و ماهی‌ها عاشق می‌شوند، برخی از فیلم‌های سینمایی نونهالی هستند. او در سال‌های اخیر چند فیلم و نقش‌آفرینی خوب در سینما داشته که بازی در نقش زن رنجور فیلم پربازیگر «تراژدی» ساخته آزیتا موگویی یکی از آنهاست. نونهالی دو فیلم «مشکل گیتی» و «نیمه شب اتفاق افتاد» را در نوبت اکران دارد؛ در اولی با حمید فرخ‌نژاد همبازی بود و در دومی با حامد بهداد.

باشگاه خبرنگاران جوان روز گذشته خبر داد که این بازیگر اخیرا بازی در فیلمی به نام «مثل یک عاشق» ساخته بهرام گوهری را شروع کرد. نونهالی در این اثر سینمایی با بازیگرانی چون امین زندگانی و لیلا زارع همکاری می‌کند. این فیلم که بتازگی پروانه ساخت خود را دریافت کرده، روایتی از یک عشق را در قاب‌هایی متفاوت به تصویر می‌کشد. بهرام گوهری، کارگردان این فیلم پیش از این به عنوان عکاس حرفه‌ای در عرصه سینما و عکاسی هنری فعالیت می‌کرد. او ساخت چند فیلم مستند و تالیف کتاب «چهره هنر» را در کارنامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها