روز‌های شنبه و یکشنبه این هفته فوتبال اروپا با چند نتیجه عجیب و غریب همراه بود. نتایجی چون شکست خانگی میلان مقابل اودینزه یا شکست دورتموند در مقابل تیم ناشناخته لایپزیک در بوندس لیگا، اما غیرمنتظره‌ترین نتیجه در ورزشگاه نیوکمپ رقم خورد؛ جایی که تیم پرستاره بارسلونا در حضور 90 هزار تماشاگر خودی مقابل آلاوس با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد تا خیلی راحت صدر جدول را به رئال مادرید واگذار کند.
کد خبر: ۹۴۴۴۱۸

این بازی تا دقیقه 64 با تساوی یک ـ یک در جریان بود، اما گل دقیقه 64 ایبای پرز نخستین شکست فصل را به بارسلونا تحمیل کرد. لوئیس انریکه پس از این شکست تلخ گفت: نتوانستیم بازی خوبی ارائه کنیم و برابر تیمی کاملاً دفاعی بازی کردیم. آلاوس با پنج مدافع بازی می‌کرد و نتوانستیم از آن عبور کنیم. برای گذر از چنین دفاعی باید زمین بزرگ‌تری در اختیار داشته باشید، از فضای‌های خالی برای حمله کردن بهره ببرید و توپ را بسرعت به چرخش درآورید.

سرمربی بارسلونا افزود: حریف سه بار به سمت دروازه‌مان شوت کرد که دو ضربه به گل تبدیل شد.

در نیمه دوم توانستیم کمی به جلو برویم. آنها خیلی جدی بازی کردند و این باعث شد بفهمیم پیروزی بسختی به دست خواهد آمد. به اندازه کافی تغییرات داشتیم و از بازیکنان تازه نفس استفاده کردیم، اما گل دوم با اشتباه فردی وارد دروازه ما شد. من مسئول اتفاق‌های پیش آمده در زمین هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها