می‌خواهند اسکوچیچ را بیاورند!

پوست موز یک خودی زیر پای منصوریان

شهباززاده: خیال برگشتن به ایران را ندارم

استقلال از جایش بلند می‌شود

پس از رفتن سجاد شهباززاده از استقلال حالا آبی‌ها پشیمان هستند. پشیمان از این که یکی از بهترین بازیکنان خودشان را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۳

سجاد با ناراحتی رفت و هرگز هم از این که چرا ناراحت است، حرفی نزد.سجاد مدام می‌گفت می‌خواهد پیشرفت کند و از لیگ ترکیه به تیم ملی برسد.او رفت تا حالا استقلالی‌ها از رفتن او پشیمان باشند. با این حال، شهباززاده می‌خواهد در ترکیه بماند و به روزهای خوبی که انتظارش را می‌کشد، برسد. خودش می‌گوید: از شرایطی که در لیگ ترکیه دارم راضی هستم. حضور در اینجا برای من یک تجربه تازه است. خودم که از شرایط خیلی راضی هستم و می‌خواهم در این تیم بمانم.

این حرف سجاد یعنی این که او تصمیمی برای بازگشت به لیگ ایران ندارد. چرا باید برگردم؟ من از شرایطی که دارم راضی هستم. می‌خواهم تلاش کنم تا از لیگ ترکیه به تیم‌های خوب اروپایی و البته تیم ملی برسم. اینجا هستم تا مبارزه کنم و به چیزهای خوبی برسم که می‌خواهم تجربه‌شان کنم.

سجاد امید زیادی دارد که با لژیونر شدنش بتواند نگاه کارلوس کی‌روش را تغییر دهد. او در این باره می‌گوید: بی‌شک هر بازیکنی دوست دارد حضور در تیم ملی را تجربه کند. من دارم تلاش می‌کنم و امید زیادی دارم تا بتوانم در تیمم موفق باشم. اگر این اتفاق بیفتد بی شک حضور در تیم ملی، دور از ذهن نخواهد بود.

شهباززاده در پایان گفت: بازی‌های استقلال و نتایجی که این تیم گرفته را دنبال می‌کنم. آرزوی موفقیت می‌کنم برای دوستانم که در این تیم بازی می‌کنند. در کل استقلالی هستم و دوست دارم همیشه موفقیت این تیم را ببینم. تیم خوب بازی می‌کند و مطمئن هستم در هفته‌های آینده شرایط خوبی را تجربه خواهد کرد. اصلا نگران استقلال نیستم چون می‌دانم این تیم از جایش بلند می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها