چه کسی شک دارد که یکی از شریف‌ترین، مهم‌ترین و کلیدی‌ترین شغل‌هایی که در مملکت ما وجود دارد کشاورزی است. خانواده‌های عزیزی که به قول سعدی با عرق جبین نان از عمل خویش خورند و نه‌تنها منت حاتم طایی را نکشند که کلی هم به اقتصاد و خودکفایی کشور و مردم کمک می‌کنند، اتفاقا خیلی از مخاطبان عزیز چاردیواری ما هم همین مردم نازنین کشاورز پیشه در شهرستان‌ها هستند.
کد خبر: ۹۳۸۲۱۲

کشاورزان هم مانند خیلی از صنوف دیگر گرفتاری‌های خاص خود را دارند و در تازه‌ترین نمونه رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفته است سازمان برنامه و بودجه باید طبق قانون 60 هزار میلیارد ریال برای کمک به کشاورزان آسیب دیده به سازمان مدیریت بحران می‌داد که هنوز داده نشده است.

به گفته اسماعیل نجار طبق قانون بودجه سال 93 و 94، وام‌های کشاورزان آسیب دیده از حوادث طبیعی، به مدت 3 سال امهال و هزینه آن از محل اعتبارات سازمان مدیریت بحران کشور پرداخت می‌شود. این اعتبار توسط وزیر کشور برای تخصیص به سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد شد، اما علی‌رغم پیگیری‌های زیادی که کردیم متأسفانه تاکنون اعتباری برای این برنامه اختصاص نیافته و تمام اقدامات پیش‌بینی شده برای کمک به کشاورزان آسیب دیده محقق نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها