ثبت 18 تغییر جنسیت در مازندران

۱۸ جوان مازندرانی سال گذشته مجوز قانونی تغییر جنسیت خود را دریافت کردند.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۷
ثبت 18 تغییر جنسیت در مازندران

دکتر علی عباسی با بیان اینکه بیش از 90 درصد سقط جنین مربوط به اختلالات جنسیتی ، تالاسمی ماژور و اختلالات کروموزنی و ژنتیکی است، به زوجین جوان توصیه کرد قبل از ازدواج آزمایش های کامل ژنتیکی را انجام دهند.
به گزارش جام جم آنلاین ، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: این افراد که بیشتر آنان دختر و پسر زیر 25 سال بودند بر اساس فتوای مراجع عظام و پس از بررسی پزشکی ، معاینات روانپزشکی، ژنتیکی و هورمونی تغییر جنسیت دادند.

دکتر علی عباسی افزود: این افراد به دلیل همخوانی نداشتن جنسیت ظاهری با خصوصیات و رفتارهای درونی خود اقدام به تغییر جنیسیت کردند.

وی گفت: 134 مجوز سقط جنین نیز سال گذشته در این اداره کل صادر شد.

{$convert_old_media}
newsQrCode
ارسال نظرات انتشار یافته: ۲
م مختاری
-
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
اینجانب از توابع ساری متقاضی تغییر جنسیت هستم
هموطن
-
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
خیلی بد دردیه فرزند آدم با داشتن سلامت اعضاء بدن جنسیتش مختل باشه ، برای خود شخص هم بده و خدا نصیب نكنه. ولی باز خدارو صدهزار مرتبه شكر علم درصدد براومده مشكل این بنده های خدارو حل كنه ، ما ادمهای عادی باید روزی هزار بار خدارو شكر كنیم كه خودمون و خانواده هامون درگیر این مشكل نشدن و ان شاءاله همه افراد ترانس پول و زمینه جراحی دلبخواه براشون مهیا بشه .

نیازمندی ها