استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل متحد گفته‌است: بان کی‌ مون به ریو می‌رود و در مراسم تحویل مشعل در روز جمعه شرکت می‌کند. دبیرکل سازمان ملل متحد مانند المپیک 2012 با حضور در افتتاحیه سی و یکمین دوره از بازی‌های المپیک در ریودوژانیرو، مشعل المپیک را حمل می‌کند.
کد خبر: ۹۲۸۴۵۴

گلچین آهنگ‌های تکواندو روی شیاپ چانگ

امسال در المپیک ریو برای نخستین ‌بار تکواندوکاران می‌توانند با موسیقی‌ای که خود انتخاب می‌کنند روی شیاپ‌چانگ بروند. این کار برای ایجاد هیجان بیشتر در ورزشکاران و تماشاگران است. بیژن مقانلو،‌ سرمربی تیم ملی تکواندو گفته است: آهنگ‌هایی را در نظر گرفته‌ایم. باید نشستی با روابط عمومی و ورزشکاران داشته باشیم و با نظرسنجی، آهنگ‌های موردنظر را انتخاب کنیم.

10 پناهنده در بازی‌های المپیک

کمیته بین‌المللی المپیک به ده ورزشکاری که قرار است به عنوان نماینده 65 میلیون پناهجو به میدان بروند طی مراسمی خوشامد گفت. ییچ پور بی‌یل، پناهجوی اهل سودان جنوبی که به عنوان ورزشکار در رقابت‌های المپیک شرکت می‌کند، در این جلسه خطاب به اعضای کمیته بین‌المللی المپیک گفت: ما سفیران دیگر پناهندگان در این رقابت‌ها هستیم. نمی‌توانیم فرصتی را که شما به ما دادید، فراموش کنیم. ما مردم بدی نیستیم و پناهنده بودن فقط یک نام است.

پیروزی ملی‌پوشان والیبال برابر کوبا

تیم ملی والیبال آخرین دیدار تدارکاتی خود را در ریو مقابل کوبا برگزار کرد و سه بر یک به پیروزی رسید. رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی ابتدای این مسابقه سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، مهدی مرندی و مجتبی میرزاجانپور را به میدان فرستاد. در ادامه اما از همه بازیکنان خود استفاده کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها