امید ابراهیمی در استقلال فصل جدید وظایفش بیشتر و بیشتر شده است. او فصل گذشته می‌توانست در حملات شرکت کند. به همین دلیل او در پایان فصل با ده گل زده بین گلزنان برتر لیگ بود. امید در دو فصل گذشته حضور در استقلال همواره چنین شرایطی داشته، ولی امسال وظایف دفاعی‌اش سنگین‌تر شده است.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۵

ابراهیمی در دو بازی اول فصل بیشتر از این که در حمله شرکت کند در دفاع حضور داشته است. در بازی استقلال خوزستان و بویژه در 20 دقیقه پایانی، امید مجبور بود بیشتر حملات استقلال خوزستان را خنثی کند. او چند بار با مهاجم‌های حریف درگیر شد. گرمای هوا و تک و تنها بودن امید مزید بر علت شد تا این بازیکن در دقایقی عصبانی شود، بخصوص وقتی وریا غفوری جلو کشیده بود و امید مجبور شد جای او را در دفاع راست هم پر کند!

ابراهیمی اواخر بازی به خاطر عقب نیامدن بازیکنان به قدری عصبانی بود که در یکی دو صحنه به آنها اعتراض کرد. فشار روی امید به قدری بود که حتی مجبور شد چند بار سر داور داد بزند. تصور کنید بازیکنی این رفتارها را می‌کرد که در استقلال زبانزد عام و خاص است.بی شک فشاری که روی امید بود باعث شد عصبی به نظر بیاید. البته ابراهیمی پس از شکست مقابل استقلال خوزستان در رختکن تیم جزو ساکت ترین بازیکنان بود و حتی یک کلمه به زبان نیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها