هوادار استقلال پشت سرمربی و بازیکنانش باشد

ابراهیمی: به آرزویم می‌رسم و یک جام می‌گیریم

امید ابراهیمی هافبک دفاعی استقلال یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در فصل جاری به حساب می‌آید. او قرار است در میانه‌های میدان وظایف سنگینی را به دوش بکشد. به احتمال فراوان با توجه به آن‌که منصوریان سیستم خود را فعلا با یک هافبک دفاعی چیده، ابراهیمی وظایف دفاعی سنگین‌تری در استقلال خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۲۰۲۷

ابراهیمی که می‌داند توقع از او و تیم زیاد است، یک در خواست از هواداران استقلال دارد و در این باره به روزنامه جام‌جم می‌گوید: «نقش هواداران از بازی‌های ابتدای فصل خیلی اهمیت دارد. اگر ما بتوانیم یک شروع خوب و قدرتمند داشته باشیم می‌توانیم در ادامه فصل موفق باشیم. امیدوارم آنها از اولین بازی جلوی نفت تهران در کنار استقلال باشند.»

امید توضیح می‌دهد: «هواداران بیایند و از تیم‌شان حمایت کنند. دنبال این نباشند که تیم از همان هفته اول فقط نتیجه بگیرد. در هر شرایطی پشت سرمربی و بازیکنان باشند. ما تغییراتی داشته ایم و نیاز به حمایت داریم. ان‌شاءالله با حمایت‌های آنها بتوانیم در طول فصل موفق باشیم و با گرفتن یک جام دلشان را شاد کنیم.»

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که گویا مانده‌ای تا یک جام با استقلال بگیری، می‌گوید: «خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد. در سه فصل گذشته و در روزهای آخر از رسیدن به این آرزو محروم شدم. امسال فکر می‌کردم با استقلال یک جام بیاوریم. می‌شد در فینال جام حذفی برنده باشیم ولی شانس با ما یار نبود. در فصل جدید ان‌شاءالله به آرزویی که دارم می‌رسم.»

امید در پاسخ به این‌که نظرت درباره بحث‌های اخیر و جنجالی کادر فنی سال گذشته استقلال چیست، می‌گوید: «من تمام تمرکزم روی تمرینات است و این بحث‌ها به من ربطی ندارد.» مظلومی، فرزاد مجیدی و نوازی سه عضو سابق کادر فنی استقلال اخیرا با حرف‌های خود جنجال‌ساز شدند که امید و دیگر استقلالی‌ها ترجیح می‌دهند به این حرف‌ها واکنش نشان ندهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها