هدیه تهرانی بازیگر سینما و فیلم‌هایی چون قرمز، چهارشنبه‌سوری، هفت دقیقه تا پاییز و شوکران که این روزها فیلم «عادت نمی‌کنیم» با بازی او و بازیگران دیگری چون محمدرضا فروتن، ساره بیات و حمیدرضا آذرنگ در سینماهای کشور اکران می‌شود، به عنوان بازیگر جدید فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند انتخاب شد.
کد خبر: ۹۲۱۷۲۰

وحید جلیلوند، فیلم تحسین‌شده «چهارشنبه 19 اردیبهشت» با بازی نیکی کریمی و امیر آقایی را در کارنامه دارد. آن‌طور که باشگاه خبرنگاران جوان نوشته، هدیه تهرانی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون علی مصفا و سعید داخ، بازی خواهد کرد.

نکته جالب درباره تهرانی این است که این روزهایش را به ورزش می‌گذراند و در ارتفاعات کلاردشت کوهنوردی می‌کند. «بدون تاریخ، بدون امضا» این روزها در مرحله انتخاب دیگر بازیگران است و به احتمال زیاد اواخر ماه آینده کلید می‌خورد.

بازگشت اکبر عبدی به تهران

اکبر عبدی، بازیگر محبوب تلویزیون و سینما چند وقت پیش عمل پیوند کلیه را با موفقیت انجام داد و پس از مدتی قرنطینه و ممنوع‌الملاقات بودن، راهی شمال شد تا به دور از هیاهو و آلودگی پایتخت، حسابی استراحت کند و برای فعالیت‌های دوباره هنری آماده شود. بسیاری از دوستداران عبدی در همه مدت بیماری، بستری بودن و عمل جراحی او، از راه‌های مختلف و بویژه رسانه‌ها، مدام نگران و جویای احوال او بودند و هنوز هم هستند. خبر تازه این‌که عبدی بتازگی از شمال به تهران برگشته و بنا به دستور پزشک در خانه استراحت می‌کند تا دوران نقاهت خود را پشت‌سر بگذارد.

داماد این هنرمند مردمی درباره این موضوع به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حال جسمانی و روحی‌ آقای عبدی خوب است و خدا را شکر مشکل حادی ندارد. فقط هنوز به دستور پزشک امکان ملاقات با او نیست و از خانه بیرون نمی‌رود.

حجاب به روایت پروانه معصومی

پروانه معصومی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما که آثار ماندگاری چون سریال «امام علی (ع)» و «یوسف پیامبر» را در کارنامه دارد، همزمان با هفته عفاف و حجاب، کار فرهنگی را تنها راه ثبات در موضوع حجاب دانست و گفت: مسئولان فرهنگی گویا چندان به فرهنگ‌سازی برای ترویج حجاب اسلامی در جامعه تمایلی ندارند. به همین دلیل است که ما در سینمای کشور همواره با تصاویری روبه‌رو می‌شویم که خود رسما ترویج بی حجابی است. برای ما بسیار تأسف‌بار است که در جامعه با بانوانی روبه‌رو می‌شویم که تنها برای حفظ ظاهر تکه پارچه‌ای را به عنوان روسری روی سرشان می‌اندازند، ما در کشوری زندگی می‌کنیم که بخش عمده‌ای مردمان آن اعتقادات قوی دینی و مذهبی دارند، اما هجوم شبکه‌های بیگانه و بی‌تدبیری مسئولان در قبال برخورد با آنها باعث شده تا امروزه شاهد شرایط بدی باشیم.

علاقه یوسف کرمی به قهرمانان کوچک

یوسف کرمی، قهرمان سابق تکواندوی ایران و جهان بتازگی بازیگری را هم تجربه کرده و این روزها به عنوان بازیگر در فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت مشغول بازی است. او در این اثر مقابل بازیگران حرفه‌ای چون بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی و برزو ارجمند بازی می‌کند.

این قهرمان تکواندو، بتازگی درباره حضورش در این فیلم گفت: «قهرمانان کوچک» کار بسیار خوبی است و من به دلیل موضوع آن که حمایت از تولید ملی است، علاقه داشتم تا در کار حضور داشته باشم. حمایت از تولید ملی، موضوعی نیست که فقط به شعار دادن آن اکتفا کنیم، بلکه باید در عمل همه سعی کنند تا برای تحقق آن قدم بردارند. البته این فیلم سینمایی از منظر دیگری هم الگوسازی مناسبی برای دانش آموزان محسوب می‌شود که آن هم رابطه آنها با ورزش است. من تلاش خود را کردم تا کار خوب از آب دربیاید، آقای قناعت کارگردان فیلم و دیگر عوامل هم تیم حرفه‌ای و بسیار خوبی بودند که کار کردن با آنها تجربه خوبی را رقم زد. خوشحال هستم که با این تیم در چنین پروژه‌ای همکاری کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها