بی تردید در پایان هر فصل، بازیکنان کاملا از نظر روانی و جسمی خسته هستند و در پایان لیگ ما به دلیل فرسایشی بودن، این خستگی شاید بیشتر هم شده. در چنین شرایطی، آنچه می‌تواند به بازیکنان برای حضور در تمریناتی دیگر، انگیزه و توان بدهد، فقط دعوت به تیم ملی فوتبال است.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۰
یک دنیا آرزوی خوب برای تیم ملی

در این نقطه از فصل، هیچ چیزی به اندازه دعوت به تمرین تیم ملی برای بازیکن جذاب نیست. بخصوص برای بازیکنان جوان که قاعدتا جهت حضور در تیم ملی انگیزه و انرژی مضاعفی دارند. مجموع بازیکنانی که برای حضور در تمرینات تیم ملی انتخاب شده‌اند، بازیکنانی هستند که فصلی موفق را پشت‌سر گذاشته‌اند. شاید تیم آنها جایگاه مناسبی در جدول نداشته باشد، اما آنها فصلی موفق را تمام کرده‌اند و کادر فنی تیم ملی هم نشان داد که همه لیگ را با دقت زیرنظر داشته و «خوب»های فصل را گلچین کرده است.

از نظر امکانات هم این امیدواری وجود دارد که شرایط بهتر شود. گرچه روزهای بسیاری را به‌دلیل انتخابات فدراسیون فوتبال از دست داده‌ایم، اما اتفاقات روزهای اخیر و نوع نگاه رئیس جدید، نوید روزهای خوب را می‌دهد و همه در تیم ملی، امیدوارانه به آینده نگاه می‌کنند. دو روز فیفا را پیش‌رو داریم که برای اولین روز تیم ملی مقدونیه انتخاب شده و رایزنی برای روز دوم، هنوز ادامه دارد. بازی تدارکاتی برای محک زدن نیروهای جوان که به تیم اضافه شده‌اند، ارزش بالایی دارد که امیدواریم این دیدارها بیشتر و بیشتر شود.

آرزوی شخصی من اتفاقات خوب در روزهای آینده است. من به عنوان یک بازیکن سابق تیم ملی، به این نیروهای جوان و بخصوص به این کادر فنی اعتماد دارم و امیدوارم همه به خدمت تیم ملی درآیند و این تیم به آنچه لیاقتش را دارد، برسد.

افشین پیروانی

مدیر تیم ملی فوتبال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها