یادداشت

هر 2 مدعی، شایسته قهرمانی هستند

فردا تکلیف قهرمان لیگ پانزدهم مشخص می‌شود. برای من که سابقه بازی در هر دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان را دارم، پیش‌بینی این‌که تیم محبوبم قهرمان شود یا تیم شهرم، واقعا سخت است، اما فارغ از هر نتیجه‌ای که فردا رقم بخورد، می‌خواهم در مورد استقلال خوزستان حرف بزنم؛ تیمی که بدون بازیکن سرشناس و با هزینه‌ای کم وارد لیگ شد و بهتر از تیم‌های پرستاره‌ای چون پرسپولیس، استقلال تهران، تراکتورسازی، ذوب‌آهن و سپاهان نتیجه گرفت.
کد خبر: ۹۰۴۰۳۴

در ابتدای فصل خیلی‌ها می‌گفتند استقلال خوزستان هم به سرنوشت تیم‌هایی نظیر برق شیراز یا فجر سپاسی دچار می‌شود که در نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفتند، اما در ادامه دچار افت شدند و تا مرز سقوط پیش رفتند، ولی عبدالله ویسی ثابت کرد نتایج تیمش تصادفی نیست.

من در تیم‌های سپاهان و فولاد با عبدالله ویسی کار کردم و با روحیات این مربی کاملا آشنا هستم. ویسی به جوان‌ها بها می‌دهد و در تمرین‌ها به نحوی با شاگردانش رفتار می‌کند که آنها دوست دارند با جان و دل بازی کنند. همین موضوع وجه تمایز تیم او با سایر تیم‌هاست. معتقدم تا همین‌جا هم باید به عبدالله ویسی و شاگردانش آفرین گفت. 11 سال پیش که فولاد قهرمان لیگ برتر شد، ما شش‌هفت بازیکن ملی‌پوش در ترکیب داشتیم. من، ابراهیم میرزاپور، محمد علوی، جلال کاملی‌مفرد، علی بداوی و ایمان مبعلی نفراتی بودیم که در تیم ملی بازی می‌کردیم. علاوه بر آن امید شریفی‌نسب، پژمان منتظری و احمد مومن‌زاده که بازیکنان شناخته شده‌ای محسوب می‌شدند، اما الان استقلال خوزستان بازیکن ملی‌پوش ندارد و رویای همه بازیکنان این تیم، حضور در تیم ملی است. فکر می‌کنم فردا ذوب‌آهن مسابقه‌ای حیثیتی را مقابل استقلال خوزستان برگزار می‌کند. از آن سو راه‌آهن هم برای سقوط نکردن جلوی پرسپولیس با جان و دل بازی می‌کند و این خود جذابیت‌های روز آخر را دوچندان می‌کند.

پیش‌بینی تیم قهرمان واقعا سخت است، اما اگر قرار باشد درباره تیم قهرمان حرف بزنم، باید بگویم قلبا دوست دارم شرایطی به وجود بیاید که هر دو تیم، قهرمان لیگ شوند. این را از ته دل می‌گویم، با این حال روز جمعه فقط یک تیم جشن قهرمانی می‌گیرد و این واقعا ناراحت‌کننده است، چون هر دو تیم شایسته قهرمانی هستند.

حسین کعبی

بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال خوزستان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها