دو قاچاقچی انسان در جریان تحقیقات پلیس برای شناسایی سرنوشت مرد مسافربر دستگیر شده و روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۸

سرگرد حسین‌علی میر، رئیس پلیس آگاهی شهرستان کلاله استان گلستان در این باره به جام‌جم گفت: دهم اسفند سال گذشته ماموران پلیس خودروی پرایدی را مشاهده کردند که در حاشیه شهر کلاله رها شده و آثار خون روی صندلی عقب آن دیده می‌شد. با استعلام از پلیس راهور هویت مالک که ساکن مراوه تپه بود، شناسایی شد. با احضار خانواده‌اش به پلیس آگاهی مشخص شد که مالک خودرو مسافربر است که از چند روز قبل ناپدید شده بود.

وی اضافه کرد: درادامه تحقیقات مشخص شد که گوشی مرد راننده باچند خط تلفن همراه فعال شده که برخی شماره‌ها متعلق به مردی در تهران است. این مرد هفته گذشته به دادسرای امور جنایی تهران احضار شد و گفت که چهار سال قبل که در یکی از شهرهای مازندران در شرکتی کار می‌کرد، برای چند نفر از کارگران آنجا سیمکارت‌ها را خریده بود. او دو سال قبل، هنگام ترک آنجا فراموش کرده بود که سیمکارت‌ها را جمع کند. این در حالی بود که چند روز بعد ماموران دو قاچاقچی انسان را در شهر بم دستگیر کردند که از گوشی مرد ناپدید شده استفاده کرده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها