برنی سندرز یکی از دو نامزد اصلی دموکرات‌ها در مجامع حزبی ایالت وایومینگ بیش از 56 درصد آرا را به خود اختصاص داد و کمتر از 44 درصد آرا هم به کلینتون رسیده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۱۸

این خبر را آسوشیتدپرس مخابره کرده است.این هشتمین پیروزی سندرز در 9 رقابت اخیر و شانزدهمین پیروزی او در مجموع است.روند مثبت کارزار انتخاباتی سندرز سوسیال دموکرات در حالی شکل گرفته که وی تنها ده روز دیگر در مرحله بعدی رقابت‌های درون حزبی باید در نیویورک، یعنی ایالتی که هیلاری کلینتون سال‌ها نماینده آن در سنا بوده، به رقابت بپردازد.ایالت وایومینگ تنها 14 امتیاز ایالتی دارد، اما به واسطه حفظ روند مثبت سندرز، نتایج این ایالت برای او و هوادارانش حائز اهمیت بود./ جام‌جم

اسرائیل: ساخت پل بین عربستان و مصر اعلام جنگ است

رادیو رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: اسرائیل ساخت پل روی دو جزیره «تیران و صنافیر» و ورودی خلیج «عقبه» را تهدیدی استراتژیک برای خود می‌داند؛ زیرا این پل مانع از آزادی کشتیرانی در ورودی جنوبی‌اش‌ می‌شود و آن را به خطر می‌اندازد. این رادیو می‌گوید: اسرائیل بارها تکرار کرده که بستن تنگه تیران را علت مستقیم جنگ می‌داند و پیمان کمپ‌دیوید امضا شده میان اسرائیل و مصر بر آزادی حق کشتیرانی از طریق تنگه تیران تاکید می‌کند.

اجرای آتش‌بس در یمن به تعویق افتاد

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز عربی، منابع یمنی اعلام کردند: آتش‌بس در یمن که قرار بود از نیمه‌شب روز گذشته آغاز شود، به نیمه‌شب امروز موکول شد.

اخیرا انصارالله یمن و عربستان با توقف تدریجی جنگ توافق کردند. قرار است مذاکرات صلح یمن نیز از 18 آوریل (30 فروردین) در کویت برگزار شود. آتش بس در یمن مقدمه‌ای برای مذاکرات صلح است. / ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها