روی آنتن

قدردانی دریادارسیاری از سازمان صدا و سیما

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دریادار دکتر حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به دکتر محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما از انعکاس خوب و مطلوب رزمایش اخیر ولایت 94 در رادیو و تلویزیون قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۸

فیلمنامه نهایی «انقلاب دوم» ارائه شد

نگارش فیلمنامه سریال «انقلاب دوم» که به تسخیر لانه جاسوسی می‌پردازد، به پایان رسید. محمد خزاعی، تهیه‌کننده این سریال به مهر گفت: این سریال در 30 قسمت به کارگردانی جواد شمقدری ساخته می‌شود. پیش‌تولید این سریال از سال آینده آغاز می‌شود و در صورتی که طبق برنامه پیش برود، برای نمایش در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 96 آماده نمایش خواهد بود.

کیومرث پوراحمد سریال تاریخی می‌سازد

تهیه‌کننده «مختارنامه» از همکاری با کیومرث پوراحمد برای ساخت یک سریال تاریخی در سال آینده خبر داد.محمود فلاح به ایسنا گفت: متن یک سریال تاریخی با عنوان «آب» توسط گروهی از نویسندگان در حال نگارش است و سال آینده تولید را آغاز خواهیم کرد. این مجموعه تاریخی قرار است به کارگردانی آقای کیومرث پوراحمد ساخته شود اما هنوز شبکه‌ای که قرار است آن را پخش کند مشخص نیست. سریال «آب» درباره تاریخچه آب از زمان قاجار تا حال حاضر است.

جمال اجلالی به بیمارستانی در تهران منتقل شد

همسر جمال اجلالی بیان کرد این بازیگر از بیمارستان ساری به تهران منتقل شده است. سعیده خلیلی به مهر گفت: ما روز دوم اسفندماه ساعت 11 صبح همسرم را به تهران منتقل کردیم و حالش چندان خوب نیست، اما با کمک دیگران می‌تواند راه برود.

توضیح شبکه یک سیما درباره برنامه پایش

در برنامه اخیر «پایش» مجری این برنامه زنده به بیان مطالب نادرست و خارج از چارچوب در خصوص سپرده‌گذاران یکی از موسسات پرداخت که منجر به بروز ناراحتی در برخی از بینندگان شد. بدین‌وسیله روابط عمومی شبکه یک سیما اعلام می‌کند، مطالب مطرح شده توسط مجری برنامه پایش کاملا سهوی بوده و شبکه یک سیما در حال بررسی موضوع می‌باشد و با تذکر لازم به مجری، اعلام می‌کند وی فعلا از اجرای برنامه تعلیق شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها