زن 23 ساله در نخستین زایمان خود سه پسر به دنیا آورد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مریم رئوفی مادر 23 ساله سه‌قلوها در این‌باره گفت: از این که صاحب سه فرزند پسر شده‌ام، خدا را شکر می‌کنم و بچه‌هایم را با وجود زحمت و دردسرهای نگهداریشان سخت دوست دارم. مشکل اصلی ما نداشتن شغل و منبع درآمد برای تامین شیر خشک، تغدیه و پوشاک سه‌قلوهاست.
کد خبر: ۸۳۲۷۲۷

بازداشت 16 عضو باند پولشویی

16 عضو یک باند تبهکاری که اقدام به پولشویی در استان کرمان می‌کردند، دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان در این‌باره گفت: اعضای این باند در زمینه‌های قاچاق مواد مخدر و روانگردان، تجارت سلاح‌های غیرمجاز و قاچاق انسان در داخل و خارج از کشور فعالیت پنهان داشتند و وجوه به دست آمده را به حساب نفرات سوم و چهارم واریز می‌کردند که در استان کرمان دستگیر شدند. دادخدا سالاری خاطرنشان کرد: بیش از 12 میلیارد و 500 میلیون تومان وجوه نقد و چندین ملک از متهمان کشف و توقیف شد.

سقوط مرگبار کوهنورد از آبشار

کوهنورد شیرازی از آبشار مارگون سقوط کرد و جانش را از دست داد .

به گزارش ایلنا، روز جمعه یک گروه ۶۹ نفری از کوهنوردان تصمیم گرفتند به ارتفاعات آبشار مارگون صعود کنند که یک نفر از آنها از گروه کوهنوردی جدا شد و به علت عدم آشنایی با موقعیت جغرافیایی و مسیر از ارتفاع ۸۰ متری آبشار به پایین سقوط کرد. امدادگران کوهستان با اطلاع از موضوع برای نجات مرد کوهنورد وارد عمل شدند و پس از حدود 3 کیلومتر پیاده روی، جسد او را یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها