راز ناپدید شدن پسر جوان درحالی با آزمایش DNA برملا شد که احتمال قتل او از سوی قاضی پرونده مطرح است. قربانی پرونده چند روز قبل به طرز مرموزی ناپدید و جسد او در یکی از رودخانه‌های استان ایلام پیدا شد.
کد خبر: ۸۱۸۹۴۶

مدتی قبل، مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و خبر از کشف جنازه‌ای در کنار رودخانه داد. با اعلام این خبر گروهی از ماموران پلیس همراه بازپرس پرونده راهی محل شده و با جسدی مواجه شدند که به خاطر ماندن زیاد در آب متلاشی شده بود. هویت جسد نامشخص بود و متخصصان پزشکی قانونی با بررسی‌های صورت گرفته روی آناتومی بدن قربانی به این نتیجه رسیدند که قربانی پسری حدودا 20 ساله است.

از آنجا که در بررسی میدانی هیچ مدرکی در رابطه با هویت قربانی به‌دست نیامد، جسد به صورت مجهول‌الهویه در اختیار متخصصان پزشکی قانونی قرار گرفت. چند روز پس از کشف جنازه، مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن پسرش خبر داد. او گفت: «چند روز قبل، پسرم به نام رامین برای پیدا کردن کار از خانه خارج شد. رامین کارگر فصلی است و 19 سال دارد. او هر روز برای کار از خانه بیرون می‌رفت،روز حادثه هم صبح از خانه خارج شد، اما دیگر بازنگشت. با این احتمال که او کاری پیدا کرده است، از عدم بازگشت او نگران نشدیم.با طولانی شدن غیبت پسرم، برای یافتن رامین سراغ دوست و آشنا رفتیم، اما کسی از او خبر نداشت. سابقه نداشت که پسرم برای مدت زیادی ما را بی خبر بگذارد، به همین دلیل احتمال دادیم برای او اتفاقی رخ داده است.

با اعلام شکایت مرد میانسال، یکی از احتمالاتی که مطرح شد مرگ پسر جوان بود. به همین دلیل کارآگاهان سراغ پرونده‌هایی رفتند که اجساد این پرونده‌ها مجهول الهویه باشد. در میان این پرونده‌ها آنها با پرونده جسد پیدا شده در کنار رودخانه مواجه شدند. با این فرضیه که جنازه پیدا شده متعلق پسر جوان است،دستور انجام آزمایش DNA از سوی بازپرس پرونده صادر شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که جسد پیدا شده متعلق به رامین است.

قاضی محمد حسنوند، رئیس بخش هلیلان استان ایلام در رابطه با این خبر می‌گوید: «در بازبینی بدنی از جسد، با این‌که جنازه متلاشی شده بود اما آثار چاقو خوردگی یا گلوله توسط متخصصان پزشکی قانونی مشاهده نشد. از طرفی در بررسی‌های صورت گرفته از افرادی که آخرین بار رامین را دیده‌اند، مشخص شده که روز حادثه او کار پیدا نکرده و به دوستانش گفته به خانه برمی‌گردد. اما بازگشتی صورت نگرفته است. احتمال جنایت وجود دارد، اما این فرضیه نیز مطرح است که پسر جوان براثر حادثه یا خودکشی جان خود را از دست داده باشد. بررسی‌ها ادامه دارد و دستور تحقیقات صادر شده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها