کریستیانو رونالدو: شایعات بس است، در رئال می مانم

جام جم ورزشی: فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید بار دیگر هشدار داد درباره او شایعه نسازند.
کد خبر: ۸۱۲۲۰۴
کریستیانو رونالدو: شایعات بس است، در رئال می مانم

به گزارش جام جم ورزشی ، کریستیانو رونالدو که چندی پیش از شایعات درباره زندگی خصوصی اش عصبانی شده بود حالا درباره جدایی اش از رئال مادرید واکنش نشان می دهد. او می گوید از اخبار نادرست خسته شده است. برترین گلزن لالیگا در فصل گذشته تاکید می کند که در رئال مادرید خوشحال است. از تابستان گذشته اخبار جدایی رونالدوی سی ساله از رئال مادرید و پیوستنش به منچستریونایتد شنیده می شود. خبر جدایی این ملی پوش پرتغالی از رئال مادرید هنگامی بیشتر شد که رافائل بنیتس به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید معرفی شد، اتفاقی که نارضایتی رونالدو را به همراه داشته است. از سویی گفته می شود کریس از زندگی کردن در مادرید راضی نیست.

وی درباره این شایعات به روزنامه آبولای پرتغال گفت: در هفته های اخیر با هیچ رسانه ای صحبت نکردم، به غیر از امروز که می خواهم اخبار نادرستی را که درباره جدایی ام از رئال مادرید منتشر می شود تکذیب کنم.

رونالدو افزود: من در رئال خوشحال هستم و هم اکنون تمام تمرکزم را بر روی این گذاشته ام تا فصل خوبی با تیمم در پیش رو داشته باشم. باز هم تکرار می کنم من در بهترین باشگاه جهان بازی می کنم و می خواهم با این باشگاه باز هم قهرمانی های متعددی به دست بیاورم.




newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها