جام جم ورزشی: رییس باشگاه رئال مادرید به قطر سفر کرده تا با مالکان قطری پاری سن ژرمن در خصوص انتقال رونالدو به این باشگاه مذاکره کند.
کد خبر: ۸۱۴۷۵۸
مذاکره برای فروش رونالدو به پاری سن ژرمن

به گزارش جام جم ورزشی ، در نقل و انتقالات فوتبال دنیا هیچ خبری به اندازه جدایی رونالدو از رئال مادرید نمی تواند مورد توجه قرار بگیرد. بر اساس آخرین گزارش ها فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید به قطر سفر کرده است تا با مالکان قطری باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه در رابطه با انتقال رونالدو به این باشگاه پاریسی به گفت و گو بنشیند.

پاری سن ژرمن از سال گذشته مشتری پر و پا قرص رونالدو است و حاضر است برای خرید این بازیکن بیش از 200 میلیون یورو هزینه کند. البته بر اساس گزارش سایت گل ، محور مذاکرات پرس و مالکان پاری سن ژرمن تنها بر اساس انتقال رونالدو نخواهد بود. گویا بازیکنان دیگری هم در پروژه انتقال از رئال به پاری سن ژرمن قرار دارند.

رونالدو تا سال 2013 گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال بود اما انتقال 100 میلیون یورویی بیل از تاتنهام به رئال مادرید وی را به رده دوم گران ترین ها فرستاد. اکنون او با انتقالی که بیش از 200 میلیون یورو هزینه در برخواهد داشت دوباره به صدر گران ترین های تاریخ برمی گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها