از بین سه اثر رادیویی که به دبیرخانه جشنواره ABU ارسال شده دو اثر از تولیدات رادیو ایران است .
کد خبر: ۸۱۱۱۰۰

به گزارش روابط عمومی رادیو ایران، بهنام احمدپور در این‌باره گفت: برنامه «دایره - آنونس خدمات اجتماعی» به تهیه‌کنندگی متین فیروزی و «خانه سبز» با اجرای مریم نشیبا و تهیه‌کنندگی مهدی زالزاده انتخاب شد‌‌ه‌ا‌ند. برنامه دایره- آنونس خدمات اجتماعی ضمن انتقاد از دوری عاطفی انسان‌ها تحت تاثیر فضای مجازی می‌کوشد تا با فضای موسیقایی حس تلخ این جدایی عاطفی را به مخاطب منتقل کند. برنامه خانه سبز هم شخصیت‌محور است. در این برنامه مریم نشیبا تلاش می‌کند در گفت‌وگوی تلفنی با شنونده‌ها و نیز پاسخ به پیامک‌های دریافتی، شیوه‌های مختلف خانه‌داری و تجربه‌های خود در این زمینه را به مخاطب منتقل کند. هدف این برنامه ایجاد محیطی دلنشین در خانه‌ها به منظور بهبود و ارتقای نقش و کارکرد افراد خانواده است. همچنین برنامه خانه و خانواده رادیو ایران امروز به تحلیل و واکاوی اصول و روش‌های تربیت کودکان والدین پرمشغله می‌پردازد. این برنامه ساعت 10 پخش می‌شود.

مبارزه با مواد مخدر در رادیو نمایش

دو نمایش رادیویی برای پخش در هفته مبارزه با مواد مخدر در مرکز هنرهای نمایشی تولید شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مهتاب امینی، تهیه‌کننده نمایش رادیویی «سفید» در این باره گفت: متن این نمایش را لیدا شیرمرد نوشته و داستان آن درباره سینا، مرد 40 ساله‌ای است که در قطار با مردی روبه‌رو می‌شود که ادعا می‌کند او را می‌شناسد، اما سینا به هیچ وجه او را به یاد نمی‌آورد. سینا در مقطعی از زندگی در مرکز ترک اعتیاد بستری بوده و آشنایی او با این مرد به آن زمان برمی‌گردد.

نمایش رادیویی «سفید» را فریدون محرابی کارگردانی کرده و بازیگرانی چون مجید حمزه، محسن بهرامی، عرفان ابراهیمی، ایوب آقاخانی، شهین نجف‌زاده و میرطاهر مظلومی در آن به ایفای نقش پرداختند.

«غزل» عنوان نمایش دیگری است که به کارگردانی مینو جبارزاده، تهیه‌کنندگی شهلا نیساری و به نویسندگی مهدی معبودی که داستان آن درباره دختری است که به دلیل اعتیاد پدر، دچار افت تحصیلی شده است. معلم مدرسه‌ای که دختر در آنجا درس می‌خواند پس از مدتی متوجه می‌شود که دخترتحت فشار روانی است و...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها