دزد مسلح زمانی که نقشه سرقت خودروی مدل بالا را طراحی می‌کرد، نمی‌دانست برای روشن کردن خودرو بامشکل رو‌به‌رو شده و در دام پلیس گرفتار می‌شود.
کد خبر: ۸۰۸۶۲۰
ناکامی سارق مسلح در سرقت خودروی مدل بالا

به گزارش جام‌جم، دو روز پیش مردی سوار بر خودروی هیوندای جنسیس در حال عبور از یکی از محله‌های شهر فردیس بود که سارق مسلحی سد راهش شد و سلاحش را به سمت راننده گرفت. پس از توقف خودرو، سارق با تهدید راننده او را از خودرو بیرون کشید. مالباخته نیز از ترس جان سریع از محل گریخت و خود را به گشت پلیس رساند. ماموران با شنیدن اظهارات مالباخته همراه او به محل سرقت اعزام شده و سارق را در حال کلنجار رفتن برای روشن کردن خودرو مشاهده کردند. مرد مسلح بلافاصله خلع سلاح و دستگیر شد.

متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی پلیسی به سرقت خودروی هیوندای جنسیس اعتراف کرد و گفت: دچار مشکلات مالی شده بودم تا این‌که به پیشنهاد یکی از دوستانم، نقشه سرقت خودروهای مدل بالا را طراحی کردم. بنابراین سلاحی خریدم و روز حادثه با مشاهده خودروی جنسیس تصمیم به سرقت گرفتم. راننده از ترس جانش پیاده شد. هر کاری کردم نتوانستم خودرو را روشن کنم تا این‌که ماموران سر رسیدند و مرا دستگیر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها