گفت‌وگوی ویژه خبری به این موضوع پرداخت

خطر اعتیاد در مدارس جدی است

اعتیاد خانوادگی، پسر 9 ساله‌ای را به کام مرگ کشاند. خانواده کودک زمانی که از این حادثه با خبر شدند او را به بیمارستان انتقال دادند، اما وی درمیانه راه تسلیم مرگ شد.
کد خبر: ۷۹۹۹۷۱

هفته گذشته پیرمردی درحالی که پسری را در آغوش گرفته بود وارد یکی از بیمارستان‌های اسلام آباد غرب شد و از مسئولان بیمارستان درخواست کمک کرد. کادر بیمارستان بلافاصله معاینات خود را آغاز کردند، اما بررسی‌ها نشان می‌داد پسر 9 ساله به نام امیر قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

در آزمایش‌های اولیه توسط پزشکان ، علت مرگ مسمومیت اعلام شد. باتوجه به مشکوک بودن موضوع و سن کم قربانی، ماجرا به پلیس استان کرمانشاه اعلام شد و اکیپی از کارآگاهان جنایی وارد عمل شده و به تحقیق در این زمینه پرداختند.

پیرمردی که پسر 9 ساله را به بیمارستان رسانده بود، درباره حادثه‌ای که رخ داده بود گفت: «امیر، نوه ام است. پدرش به خاطر اعتیاد به مواد مخدر و فروش آن بازداشت و زندانی شده است. امروز امیر همراه مادرش به خانه ما که شهر هلیلان ایلام است آمدند. پسر دیگرم نیز به مواد مخدر و متادون اعتیاد دارد. به همین دلیل همیشه در یخچال متادون نگهداری می‌کند.»

پیرمرد ادامه داد:« از بد ماجرا، زمانی که ما اتاق بودیم، امیر برای خوردن آب خنک در یخچال را باز می‌کند که چشمش به شربت متادون می‌افتد. او با این تصور که شربت خوراکی است، آن را می‌خورد. ناگهان با شنیدن صدایی از داخل آشپزخانه خودمان را به آنجا رساندیم. نوه‌ام بی‌هوش روی زمین افتاده بود و شربت متادون داخل دستش همان موقع متوجه شدم چه اتفاقی افتاده، او را سوار خودرویم کردم و از آنجا که نزدیک‌ترین بیمارستان به شهر ما، بیمارستان‌های شهرستان اسلام‌آباد غرب استان کرمانشاه است، او را به اینجا انتقال دادم. در راه متوجه شدم نوه ام فوت کرده اما با خودم گفتم شاید بیمارستان بتواند کاری کند.» در تحقیقات صورت گرفته اظهارات پیرمرد تائید شد، پسر 9 ساله قربانی اعتیاد خانواده‌اش شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها