مسئول دفتر برنامه‌های طنز رادیو ایران با اشاره به سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر گفت: برنامه کوی نشاط که پنجشنبه‌ها از رادیو ایران پخش می‌شود، ویژه‌برنامه‌هایی را برای پخش در نظر گرفته که از میان آنها می‌توان به نمایش‌های شاد و ترانه «مادر» با صدای مجتبی تیموری اشاره کرد.
کد خبر: ۷۸۵۵۲۵

امیرعباس اشرف با اشاره به نمایش‌های ‌شاد و طنز این برنامه به جام‌جم گفت: آپارتمان‌سازی در محل آثار باستانی، مقراض‌چی و باقی ماندن حال و هوای تعطیلات عید، جراحی دلال در اتاق عمل، فرار از کوهنوردی وصال و آلن سلون، داستان دور دنیا در 80 روز با وام گردشگری و... برخی از این نمایش‌ها هستند.

وی ادامه داد: در روز ملی فناوری هسته‌ای و پیرو تلاش‌های گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران، ترانه «ایران من» با صدای مهدی امین لاری تقدیم شنوندگان می‌شود.

کوی نشاط به تهیه‌کنندگی امیر عباس اشرف و کارگردانی محمود صابری فردا ساعت 9 صبح به مدت 90 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود. محمد مهدی بهنام، تورج نصر، مهدی صباغی، ناهید امیریان، مژگان عظیمی، محمدحسن حسینیان، قربان نجفی، اردشیر منظم، محمودرضا قدیریان، علیرضا تابان، رحمان محمدی، مهدی امین لاری، آسیه گرجی، مارال حاجی‌زاده، رکسانا گل‌زاده، مهران نائل و مهدی فریضه بازیگران آن هستند و کریم بیانی و گیلدا حمیدی اجرای آن را به عهده دارند.

«یادنامه» برای خسرو فرخزادی

خسرو فرخزادی، بازیگر رادیو و تلویزیون روز یکشنبه بر اثر سانحه تصادف درگذشت. فرخزادی که از بازیگران قدیمی نمایش‌های رادیویی بود گاهی در آثار تلویزیونی هم بازی می‌کرد که آخرین کار او در تلویزیون حضور در سریال معمای شاه و بازی در نقش آخرین سفیر آمریکا در ایران بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، رادیو نمایش امروز برنامه «یادنامه» را به مناسبت درگذشت فرخزادی بازپخش می‌کند.

در این برنامه که چند وقت پیش پخش شد، شاهرخ نادری و فریبرز گلبن با مرحوم فرخزادی درباره فعالیت‌های هنری او گفت‌وگو می‌کنند. این برنامه امروز ساعت 8 به مخاطبان ارائه می‌شود.

گردشگری دور یک میز

برنامه «دور یک میز» امروز ساعت 13 و 30 دقیقه با موضوع ظرفیت‌های گردشگری در استان تهران از رادیو تهران پخش می‌شود. این برنامه گردشگری و ظرفیت‌های موجود در استان تهران را بررسی و برنامه‌ریزی‌های گردشگری استان را با شروع فصل بهار و تعطیلات، اطلاع‌رسانی می‌کند. هدف این برنامه کاهش آسیب‌های اجتماعی در زندگی افراد در کلانشهری مثل تهران و شهرستان‌های اطراف آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها