آیا سرانجام اپل در سیستم‌های عامل به پای مایکروسافت می‌رسد؟

اپل در آستانه رسیدن به مایکروسافت

به‌روزرسانی بی‌موقع ویندوز در ورزشگاهی در آلمان دردسرساز شد

ویندوز، تیم بستکبال را به دسته 2 فرستاد

یک تیم بسکتبال آلمانی به عجیب‌ترین دلیل ممکن به لیگ دسته دو کشورش سقوط کرد، این تیم به واسطه تاخیر پیش آمده بابت به‌روزرسانی سیستم‌عامل ویندوز در استادیوم خود، امتیاز بازی برده را از دست داده و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.
کد خبر: ۷۸۳۰۲۳
ویندوز، تیم بستکبال را به دسته 2 فرستاد

جام جم کلیک: اگر در دنیای امروزی ما از هر فردی بپرسید که آلمان بابت چه چیزی مشهور است، پاسخ واضح این سوال را کلمه نظم خواهید یافت. در این میان یک مورد از بی‌نظمی بسیار عجیب در یک ورزشگاه آلمان موجب شد تا یک تیم ورزشی آلمانی تاوانی بسیار سخت را برای این موضوع پس بدهد.

ماجرا از این قرار است که دو تیم در آستانه سقوط پادربورن و BV Chemnitz 99 در لیگ بسکتبال آلمان آماده رقابتی حساس برای فرار از سقوط می‌شدند و در این میان میزبان بازی تیم پادربورن بود. بازی قرار بود راس ساعت 8 آغاز شود و چند دقیقه قبل از بازی مسئول سیستم‌های کامپیوتری ورزشگاه با پیام به‌روزرسانی در سیستم‌عامل ویندوز نصب شده برای کنترل استادیوم روبرو شد.

این فرد با گمان اینکه این موضوع تنها یک به‌روز رسانی کوچک و کم‌حجم است، بر روی آن کلیک کرد و پس از آن تنها مجبور بود تا به صفحه آبی رنگ به‌روزرسانی زل زده و به‌تدریج شغل خود را در معرض خطر ببیند. این موضوع موجب شد تا بازی با تاخیری 25 دقیقه‌ای آغاز شود. همه‌چیز در بازی برای پادربورن خوب پیش رفت و این تیم با غلبه بر حریف خود از وضعیت سقوط درآمد ولی فردای آن روز گزارشی از سوی فدراسیون بسکتبال آلمان به این تیم رسید که براساس آن این تیم به‌خاطر تاخیر بیش از 15 دقیقه، امتیازهای آن مسابقه را از دست داده و به دسته پایین‌تر سقوط کرده است.

به این ترتیب برای نخستین بار در تاریخ، مایکروسافت و سیستم‌عامل ویندوز موجب سقوط یک تیم ورزشی به دسته پایین‌تر شدند.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها