حالا نوبت پولسازی براد پیت است

صنعت سینمای آمریکا در یکی‌ دو سال اخیر در فیلم‌های خود، توجه ویژه‌ای به مناسبات اقتصادی و فعالیت‌های مالی چهره‌های سرشناس نشان داده است.
کد خبر: ۷۷۲۵۷۰

حالا نوبت براد پیت است تا با فیلم «بزرگ کوچولو» وارد این دنیا شود. این بازیگر سینما که در سال‌های اخیر فعالیت‌ تهیه‌کنندگی خود را افزایش داده، قصه نوول بزرگ کوچولو را به یک درام اقتصادی و اجتماعی تبدیل می‌کند. نویسنده این نوول پرخواننده مایکل لوئیس است و به بررسی مناسبات اقتصادی در آمریکای معاصر می‌پردازد. پیت که به احتمال زیاد یکی از نقش‌های اصلی نسخه سینمایی این کتاب را هم بازی خواهد کرد، از آدام مک کی برای کارگردانی آن دعوت کرده است. مک‌کی تخصص خوبی در بیان کمدی موضوعات اجتماعی دارد و «مجری» از فیلم‌های معروف اوست. پیت بر این باور است که این فیلمساز، بهترین گزینه برای کارگردانی درام پر سرو صدای بزرگ کوچولو است. اما این فیلم تازه، تفاوت‌هایی با کمدی‌های قبلی او خواهد داشت و نوع تازه‌ای از طنز و کمدی را ارائه خواهد کرد.

تا به حال کریستین بیل مرد خفاشی سینما و رایان گاسلینگ برای بازی در فیلم، انتخاب شده‌اند. حداقل دو تا سه بازیگر مشهور دیگر هم برای بازی در آن دعوت به همکاری می‌شوند. هدف مک کی این است که در رابطه با‌ ترکیب بازیگران فیلم، راه سازندگان مجموعه فیلم «یاران اوشن» را برود. این مجموعه فیلم که براد پیت را هم همراه خود داشت، گروهی از چهره‌های مطرح سینما را در کنار هم قرار داد و باعث خلق فیلمی پربازیگر شد؛ در عین حال، لحن روایتی بزرگ کوچولو شبیه درام اسکاری «تصادف» پل هگیس خواهد بود. گفته می‌شود موفقیت بالای مالی و انتقادی «گرگ وال استریت» مارتین اسکورسیزی، یکی از دلایل اصلی تمایل پیت برای تولید و بازی بزرگ کوچولو است.

سال 2014 برای این بازیگر سال خوبی بوده است. درام ضدجنگ او «خشم» هم با نقدهای مثبت منتقدان روبه‌رو شد و هم فروش خوبی در جدول گیشه نمایش سینماها کرد. تماشاگران آمریکای شمالی برای دیدن این فیلم 86 میلیون دلار پرداخت کردند. تماشاگران بین‌المللی هم در دیگر کشورهای جهان تا به حال 120 میلیون دلار خرج آن کرده‌اند. شرکت فیلمسازی پیت، پلان بی در سال 2013 درام ضدتبعیض‌نژادی و پر سر و صدای «12 سال بردگی» را روی پرده سینماها داشت. پیت پس از اکشن ماجراجویانه «آقا و خانم اسمیت» در سال جدید میلادی دوباره با همسر بازیگر خود آنجلینا جولی، در درام خانوادگی «کنار دریا» ظاهر می‌شود. پیت اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد، نقش‌های جدید خود را با دقت بیشتر انتخاب می‌کند و می‌خواهد گزیده‌کار کند.

امپایرآنلاین / مترجم: کیکاووس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها