رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان از کمبود یک هزار تخت بیمارستانی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۸۷۷

محمد شکاری در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از معاونت غذا و داروی این دانشگاه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: فقط در بندرعباس به عنوان مرکز استان 400 تخت بیمارستانی کمبود وجود دارد. وی ادامه داد: این کمبود در شرایطی است که بیمارستان 220 تختخوابی بندرعباس که سازمان مسکن و شهرسازی عهده‌دار ساخت آن است، فقط12 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شکاری تصریح کرد: بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزشی درمانی هرمزگان قدمتی بیش از 50 سال دارد و بیمارستان‌های شریعتی و کودکان این استان نیز شرایط چندان مناسبی ندارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: لازم است با حمایت‌های ویژه استانداری و سازمان مسکن و شهرسازی روند احداث بیمارستان 220 تختخوابی بندرعباس سرعت بیشتری به خود گیرد. وی خاطرنشان کرد: براساس برخی شنیده‌ها امسال فقط 45 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اختصاص یافته که در صورت ادامه این روند تخصیص بودجه، باید منتظر بهره‌داری از این بیمارستان در سال‌های بسیار دور باشیم.

شکاری با بیان این که باید با توجه به نیاز هرمزگان، اعتبارات ویژه‌ای به این پروژه اختصاص یابد، گفت: مهم‌ترین اولویت درمانی هرمزگان اتمام این پروژه است که امیدواریم با حمایت مدیریت عالی استان، شاهد بهره‌بر‌داری از این پروژه در آینده‌ای نه چندان دور باشیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به بخش بهداشت و درمان هرمزگان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان نیمه نخست سال آینده حدود 350 تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستانی استان اضافه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها