پخش سری جدید برنامه «کافه سوال» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سهیل سلیمانی که موضوعات روز اجتماعی و فرهنگی را به چالش می‌کشد، از شبکه دو آغاز شد.
کد خبر: ۷۵۸۱۳۸

این برنامه که به جز دو روز پایانی هفته، هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه به مخاطبان ارائه می‌شود، در سری جدید دکور، گرافیک، فرم و محتوای تازه‌ای دارد.

به گزارش روابط‌عمومی شبکه دو، سلیمانی در این باره گفت: سری جدید کافه سوال در 85 قسمت 45 دقیقه‌ای از شبکه دو پخش می‌شود و هومن ستوده و مژده لواسانی مجریان این برنامه گفت‌وگومحور هستند و در سری جدید موضوعات به روز‌تر و چالشی‌تری را مطرح می‌کنیم.

این تهیه‌کننده گفت: تیتراژ سری‌جدید این برنامه در ایتالیا، مونترال کانادا، فرانکفورت آلمان و تهران تصویربرداری شده است. ترانه تیتراژ را رامین عبداللهی بر اساس ترانه‌ای از زهرا عاملی و آهنگی از مهرداد نصرتی اجرا کرده است.

سلیمانی گفت: فصل جدید این برنامه با موضوع شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های هوشمند پخش می‌شود. در آغاز کار میزبان امیر آقایی، بازیگر و پریسا گلکاریان، روان‌شناس خواهیم بود.

وی افزود: با پریسا گلکاریان و امیر آقایی که نویسنده کتابی با همین عنوان نیز هست درباره شبکه‌های اجتماعی و تاثیر آنها بر سبک زندگی افراد گفت‌وگو خواهیم کرد.

برنامه «کافه سوال» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو است. این برنامه در فصل‌های گذشته موضوعاتی چون «جراحی‌های زیبا یی»، «شبکه‌های اجتماعی» و «آلودگی‌های زیست‌محیطی با محوریت آلودگی هوا» را بررسی کرده است.

برنامه «یک برش زندگی» نیز از دیگر برنامه‌های شبکه دو است که از این هفته در چند نوبت و با ساختار متفاوت به مخاطبان ارائه می‌شود.

این برنامه که به تهیه‌کنندگی محمود فلاح‌پرویزی تولید می‌شود، یکی از برنامه‌های شهروند خبرنگار در تلویزیون است و به پخش فیلم و عکس و گزارش‌های مردمی اختصاص دارد.

فلاح درباره تغییرات تازه در این برنامه گفت: یک برش زندگی از هفته آینده روزانه در سه بخش ده دقیقه‌ای هنگام صبح، ظهر و شب به مخاطبان ارائه می‌شود.

به گفته این تهیه‌کننده، یک برش زندگی این هفته به موضوع ورزش اختصاص دارد و عکس، فیلم کوتاه و گزارش‌های مردمی با موضوع معرفی رشته‌های مختلف ورزشی، مزایای ورزش کردن، عواقب ورزش نکردن، ورزش‌های بومی ـ محلی، مسابقات ورزشی و ورزش‌های تخصصی هر شهرستان در برنامه به نمایش درمی‌آید.

همچنین برنامه «راه آرامش» که شنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت 12 و 15 دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید؛ این هفته به «سبک زندگی نبوی» می‌پردازد.

به گفته محمد رفعتی، تهیه‌کننده برنامه راه آرامش، در برنامه این هفته زهره عباسی و مریم عبدالباقی، استاد دانشگاه و پژوهشگر دینی درباره سبک زندگی نبوی با تاکید بر آداب اجتماعی صحبت می‌کنند.

این تهیه‌کننده درباره مباحث این برنامه توضیح داد: رعایت حقوق دیگران، احترام به بزرگ‌ترها، شرکت در مناسک و اجتماعات دینی و تاثیر آن بر ناهنجاری‌های اجتماعی، حسن‌خلق، حقوق همسایه و احترام به قانون و انضباط اجتماعی از مواردی هستند که به آنها می‌پردازیم.

این هفته برنامه راه آرامش روز پنجشنبه نیز به مخاطبان شبکه دو ارائه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها