موسیقی را از سیستم های خاموش گوش کنید

نمایشگرهای منحنی فوق العاده شفاف

در آستانه آغاز به کار بزرگترین آوردگاه دستاوردهای دنیای دیجیتال و تجهیزات الکترونیک، شرکت سامسونگ از دو محصول جدید و متفاوت خود در حوزه رایانه رونمایی کرد.
کد خبر: ۷۵۵۴۱۴
نمایشگرهای منحنی فوق العاده شفاف

درحالی که تنها چند روز تا آغاز به کار نمایشگاه «CES» در لس‌آنجلس باقیمانده است، بسیاری از شرکت های پیشرو در عرصه فناوری های نوظهور دیجیتالی و الکترونیکی به طراحی و تولید نمایشگرهای منحنی روی آورده‌اند و سامسونگ نیز یکی از آنهاست.

این شرکت کره‌ای رایانه شخصی جدیدی ساخته‌است که مجهز به نمایشگر منحنی فوق‌العاده شفاف و باکیفیت با زاویه دید ۱۷۸درجه است.

این سیستم جدید از پردازشگر «Core i5 اینتل» با رام ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی بهره می‌برد.

اتصال به دو بلندگوی استریوی ۱۰ واتی و سیستم بلوتوث داخلی پخش موسیقی از دیگر ویژگی​های این فناوری جدید است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا فایل‌های موسیقی را از تلفن همراه هوشمند یا تبلت درحالی پخش کند که سیستم خاموش باشد.

دیگر فناوری جدیدی که سامسونگ برای نمایشگاه «CES» تدارک دیده نسل جدیدی از رایانه‌های همراه است که بسیار باریک بوده با این حال در زمره قدرتمندترین رایانه‌های همراه جهان قرار می‌گیرد.

وضوح نمایشگر ۱۳ اینچی این سیستم جدید ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است که دقیقا مشابه مک‌بوک شرکت اپل است. رایانه همراه جدید سامسونگ از تراشه «Core M اینتل» بهره می‌برد.

این فناوری نوین در دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با رام ۴ و ۶ گیگابایتی بهره می‌برد.

بدین ترتیب رایانه همراه جدید سامسونگ با هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه قابل استفاده خواهد بود که رکوردی قابل توجه در نوع خود به شمار می‌آید.

محصول جدید سامسونگ تنها 11.7 میلیمتر ضخامت و ۹۵۰ گرم وزن دارد.

این شرکت اعلام کرده که در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۵ فروش این محصولات در بازارهای جهانی آغاز خواهد شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها