نتایج یک پژوهش نشان داد:

تأثیر چاقی بر کیفیت اسپرم در مردان

فناوری دیجیتال

نمایش‌گرهایی که از چاقی شما جلوگیری می‌کنند

طراحان تصمیم گرفتند صفحه‌ نمایشی طراحی کنند تا فرد در حین بازی‌ مقابل آن‌ کمی‌ تکان بخورد و عرق خود را در بیاورد.
کد خبر: ۷۵۱۶۷۲
نمایش‌گرهایی که از چاقی شما جلوگیری می‌کنند

جام جم کلیک: سیل عظیم بازی‌های کامپیوتری که روزانه توسط شرکت های انیمیشنی به بازار عرضه می گردند، سبک جدیدی را برای سرگرم کردن کودکان و نوجوانان ایجاد کرده اند، البته شرکت‌های سازندگان کنسول های بازی‌ نیز بی‌تقصیر نیستند و ماهانه محصولات جدید خود را رونمایی می کنند و حتی بزرگترها را برای خرید آن ها وسوسه می کنند.

اگر کمی‌ به گذشته برگردیم بدون شک صدای شور و هیجان خودمان که زمان زیادی را صرف بازی‌های داخل کوچه می‌کردیم به یاد خواهیم آورد، اما در حال حاضر اینگونه تفریحات و سرگرمی ها شکل عوض کرده و همه تفریحات مقابل صفحات نمایش کامپیوتر و تلویزیون برای جوانان تعریف شده است!

اگر پای صحبت بسیاری از پدر و مادرها بنشید، حتماً از سپری کردن زمان زیاد نوجوان خود برای انجام بازی‌های رایانه‌ای گلایه خواهند کرد. کمترین مشکلی‌ که برای این افراد پیش خواهد آمد تنبلی و چاقی است که می تواند منشأ بیشتر بیماری ها باشد.

برای رفع این مشکل، طراحان تصمیم گرفتند با توجه به اینکه که دل کندن از بازی‌های کامپیوتری سخت و دشوار است، صفحه‌ نمایش‌گری طراحی کنند تا فرد در حین بازی‌ مقابل آن‌ کمی‌ تکان بخورد و عرق خود را در بیاورد.

آقای Trammell Hudson صفحه نمایشی به شکل یک سیلندر طراحی و ساخته است تا کاربر برای دنبال کردن بازی رایانه‌ای و به اتمام رساندن آن از جای برخیزد و دور نمایش‌گر بچرخد تا بتواند بازی‌ را مشاهده کند.

به گفته وی این حداقل فعالیتی است که کاربر در زمان انجام بازی‌ می تواند صرف کند. کیفیت تصویر این نمایش‌گر در حال حاضر پائین است و فعلا انجام بازی های با کیفیت بالا بر روی آن امکان پذیر نیست.

اگر بازی ‌قارچ خور خاطرتان باشد، به پایان رساندن یک مرحله از این بازی‌ مستلزم ۱۲ دور چرخیدن کاربر به دور صفحه نمایش است.

این صفحه نمایش در نمایشگاه 2014 NYC MakerFaire به معرض نمایش قرار داده شده و تا کنون جوایز زیادی را کسب کرده است.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ronaldo
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
۰
۰
از كجا این را خریداری كرد؟
لطفا هرچه زود تر پاسخ دهید

نیازمندی ها