محمد زینلی از گلپایگان: فرض کنید مادربورد، یک پورت VGA و یک پورت HDMI داشته و یک CPU با پردازنده گرافیکی یکپارچه روی آن نصب باشد. اگر بخواهیم تصویر را همزمان روی دو نمایشگر داشته باشیم آیا می‌توانیم یکی را به HDMI و دیگری را به VGA وصل کنیم؟
کد خبر: ۷۴۹۷۹۴
پرسش و پاسخ: اتصال چند نمایشگر به چند خروجی گرافیک

محمد زینلی از گلپایگان: فرض کنید مادربورد، یک پورت VGA و یک پورت HDMI داشته و یک CPU با پردازنده گرافیکی یکپارچه روی آن نصب باشد. اگر بخواهیم تصویر را همزمان روی دو نمایشگر داشته باشیم آیا می‌توانیم یکی را به HDMI و دیگری را به VGA وصل کنیم؟ حال اگر یک کارت گرافیک روی مادربورد نصب کنیم، آیا باید نمایشگر را به پورت کارت گرافیک وصل کنیم یا به پورت مادربورد؟ آیا می‌توانیم چند نمایشگر را به پورت‌های مادربورد و کارت گرافیک وصل کنیم و همزمان تصویر را روی همه نمایشگرها داشته باشیم؟

پاسخ کلیک: اگر پردازنده مجهز به گرافیک یکپارچه روی خودش باشد، می‌توانید یک صفحه نمایش را به پورت HDMI و دیگری را به پورت VGA متصل کرده و خروجی تصویر داشته باشید. اما اگر کارت گرافیک روی مادربورد نصب کنید باید صفحه نمایش‌ها را به خروجی‌های کارت گرافیک متصل کنید و نمی‌توانید چند نمایشگر را به پورت‌های مادربورد و کارت گرافیک متصل کرده و همزمان خروجی تصویر را روی همه آنها داشته باشید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها