مهرداد مدرس: من بتازگی ویندوز عوض کردم و ویندوز 7 و اکس‌پی روی سیستم نصب است. پس از چند روز هنگام بالا آمدن ویندوز خطایی نمایش داده می‌شود که فکر می‌کنم مربوط به کارت گرافیک باشد.
کد خبر: ۷۴۳۹۱۱
پرسش و پاسخ:  خطای گرافیک هنگام بوت

مهرداد مدرس: من بتازگی ویندوز عوض کردم و ویندوز 7 و اکس‌پی روی سیستم نصب است. پس از چند روز هنگام بالا آمدن ویندوز خطای زیر نمایش داده می‌شود که فکر می‌کنم مربوط به کارت گرافیک باشد:

MOM.EXE - Application error The application failed to initialize properly( 0xc000007b)

پاسخ کلیک: در بسیاری از موارد این حدس زده می‌شود که مشکل اشاره شده مربوط به کارت گرافیک یا درایور باشد اما در موارد اندکی این دلیل سبب بروز مشکل بالا می‌شود.

برای اطمینان بیشتر می‌توانید درایور کارت گرافیک را حذف و سپس از آن آخرین نسخه درایور را از سایت سازنده دانلود و نصب کنید. در ادامه شایع‌ترین دلیل آلودگی به بدافزار و ویروس است. به احتمال زیاد یکی از ویندوزهای شما آنتی‌ویروس نداشته و سیستم شما آلوده به ویروس است. یک آنتی‌ویروس قوی همچون F-Secure Anti Virus ،AVG Anti Virus و Kasprsky Antivirus روی رایانه‌ خود نصب کرده و عملیات اسکن را انجام دهید. چنانچه فایل‌های ویروسی روی رایانه‌ شما شناسایی و پاک شود، مشکل رفع خواهد شد. اگر پس از پاکسازی ویروس‌ها نیز مشکل وجود داشت، توصیه می‌کنیم درایور گرافیک را مجددا پس از عملیات پاکسازی نصب کنید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها