در روزهای پرمشغله امروزی، چندان دور از انتظار نیست که انجام برخی از کارها را فراموش کنیم. گجت جدیدی با نام «Ditto» ساخته شده که کارهای مهم را به کاربر و مصرف کننده خود یادآوری می‌کند.
کد خبر: ۷۴۰۱۷۳
دیتو، کارهایتان را یادآوری می‌کند

تلفن همراه و تبلت هایی که اخیرا به بازار فناوری ارائه می شوند، به شکلی ساخته شده اند تا در صورتی که اگر پیامک، تماس از دست رفته یا نوتیفیکیشن جدیدی ارسال شده و کاربر متوجه آن نشده باشد، صدایی همانند زمانی که پیامکی ارسال می شود از تلفن همراه به گوش می رسد تا پیام یا نوتیفیکیشن جدید مشاهده شود.

گجت جدیدی به اسم «Ditto» ساخته شده که کاربران با دادن برنامه های روزانه خود به آن می توانند، فعالیت های روزمره خود را به درستی و بدون فراموشی انجام دهند.

عملکرد این گجت جدید همانند تلفن همراه و اسمارت فون هاست. برای مثال، زمانی که خوردن قرصی در ساعت مشخصی را به دیتو می سپارید، در همان زمان دیتو هر چند دقیقه یک بار همانند نوتیفیکیشن تلفن های همراه را به صدا در می آورد تا به کاربر خود یادآوری کند که باید در این ساعت کار بخصوصی را انجام دهد.

این گجت به دلیل اندازه کوچکی که دارد به سادگی می تواند پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد و در مکان های مختلفی آن را با خود به همراه برد بدون اینکه سنگین باشد یا حجم زیادی را اشغال کند، اما از سوی دیگر، این گجت می تواند حجم عظیمی از برنامه های روزانه را در خود جای داده و به کاربران یادآوری کند. پیش بینی می شود این گجت به دلیل کاربرد فراوان با استقبال بی نظیری از مخاطبان مواجه شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها