آیت​الله قربانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت در نامه​ای به رئیس سازمان صداوسیما تلاش​های رسانه ملی در انعکاس تجمعات عاشورایی را ستود.
کد خبر: ۷۳۴۸۳۱
نامه امام جمعه رشت به مهندس ضرغامی

متن کامل نامه به این شرح است:

جناب آقای مهندس ضرغامی

ریاست معزز رسانه ملی

سلام علیکم. اجرک الله فی مصیبه مولانا حسین علیه السلام.

این روزها و شبها خانه​های مردم سوگوار ایران عزیز و اکناف عالم که قلبشان منور به نور امام حسین (ع) است با زحمات همکاران تلاشگر رسانه ملی تماشاگه آیین​های عزای سیدالشهداست.

پخش زنده تجمعات عاشورایی، انعکاس مراسم عزاداری دوستداران اهل بیت علیهم السلام در گوشه گوشه ایران و جهان، پخش سخنرانی​های شورانگیز و بصیرت​افزا و دهها برنامه معرفت آفرین از رسانه ملی عرض ارادتی خالصانه از سوی آن رسانه فخیم به امام حسین(ع) و عاملی مستحکم برای نشر حقایق حقه عاشورایی است.

حضور تاثیرگذار، مبتکرانه و خط​ شکنانه رسانه ملی را در ترویج صحیح فرهنگ عاشورا ارج می​نهم و برای آنجناب آرزوی سلامتی و تداوم توفیق دارم.

همچنین آیت​الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی در جمع عزاداران مصلای امام خمینی (ره) یاسوج گفت: من اینجا وظیفه دارم از حرکت صداوسیما در این چند سال اخیر که حرکت زیبایی است و معلول سیاست​های ریاست محترم صداوسیما مهندس ضرغامی است یادی ​کنم. از این حرکت زیبا و پخش و انعکاس همه جانبه عزاداری​ها که همه کشور را تحت پوشش قرار داده و زیباتر این که این حضور و این عزاداری با اخلاص و پرشور به جهانیان نشان داده شده است و ضمن تشکر از همه دست​اندرکاران از خدا می​طلبم که این سیاست همچنان در صداوسیما استمرار و ادامه پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها