ساعت هوشمند HP با همکاری طراح مد معروف

ساعت های هوشمند به 2 دسته عمده تقسیم می شود اولی ساعت هایی که سعی دارند تا حد امکان رایانه را کوچک کرده و روی مج دست شما قرار دهند و دسته دوم که تلفیقی از ساعت های کلاسیک و امکانات الکترونیکی مدرن هستند.
کد خبر: ۷۳۳۸۶۵
ساعت هوشمند HP با همکاری طراح مد معروف

جام جم کلیک: ساعت های هوشمند به 2 دسته عمده تقسیم می شود اولی ساعت هایی که سعی دارند تا حد امکان رایانه را کوچک کرده و بر روی مج دست شما قرار دهند و دسته دوم که تلفیقی از ساعت های کلاسیک و امکانات الکترونیکی مدرن هستند.

محصول جدید شرکت اچ‌پی از دسته دوم است. این شرکت با همکاری طراح مد معروف Michael Bastians ساعتی طراحی کرده است با بندی از چرم، پوست کروکودیل و با شیشه یاقوت کبود. نام تجاری این ساعت MB Chronowing است و قطر صفحه آن 44 میلیمتر است.

این ساعت دارای یک صفحه سیاه و سفید و فاقد تکنولوژی لمسی است. همین‌طور انتظار نداشته باشید که تعداد قدم‌های شما را بشمارد و یا میکروفون داشته باشد، بنابراین با چیزی شبیه iwatch اپل و یا محصولات مشابه آن روبرو نیستند.

مزیت این ساعت در زیبایی، مرغوب بودن کیفیت آن است. شرکت اچ‌پی به دنبال تقلید از دیگر ساعت های هوشمند نیست و سعی دارد در این زمینه صاحب سبک باشد.

ساعت های MB Chronowing دارای یک صفحه آنالوگ است و قابلیت نمایش دمای هوا و کنترل موسیقی و نیز هشدارهای های تماس صوتی و اس ام اس را داراست. باطری این گجت بعد از هربار شارژ چیزی درحدود یک هفته عمر دارد و قابل تنظیم برای هر دو سیستم عامل آندروید و ios است.

قیمت این ساعت 349 تا 649 دلار است.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها