جدیدترین گزارش‌ها نشان می‌دهد که این شرکت کره‌ای در حال کار روی یک ساعت هوشمند جذاب است.
کد خبر: ۷۴۳۷۴۰
طرح ساعت هوشمند سامسونگ با حاشیه‌ای متحرک

به گزارش جام جم کلیک: علاقه سامسونگ به تولید انواع و اقسام لوازم الکترونیکی را نمی‌شود انکار کرد، به همین دلیل بعید است تا زمانی بگذرد و خبری از این کمپانی در رسانه‌ها نشنویم! جدیدترین گزارش‌ها نشان می‌دهد که این شرکت کره‌ای در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند جذاب است.

پتنتی را که سامسونگ به تازگی ارائه داده، مربوط به یک ساعت هوشمند است که حاشیه آن متحرک بوده و به راحتی می‌چرخد!
طراحی منتشر شده نشان می‌دهد که حاشیه دوار دور این ساعت توسط یک حلقه ساده کنترل شده و می‌چرخد. این حلقه با چرخیدن، برنامه‌ها و لیست انجام کارهای شما را برایتان نمایش می‌دهد. البته این توضیحات را تنها از روی شکل می‌توانیم توضیح دهیم

سامسونگ بازیگر جدید بازار ساعت‌های هوشمند نبوده و می‌توان آن را یکی از پیشگامان توسعه این صنعت دانسته و البته رقیبی قدرتمند برای سایر کمپانی‌های فعال در این زمینه. شاید مهم‌ترین رقیب این کمپانی کره‌ای، اپل باشد که در صدد گرفتن بازار این گجت در دنیاست و به ارسال گزارش‌های منتشر شده، یکی از برترین‌های دنیاست.

حاشیه دوار بر روی ساعت هوشمند یک ویژگی جدید و البته جذاب است، اما برخی از ساعت‌های اسپرت هم اکنون از این ویژگی برخوردار هستند. درخواست ثبت این پتنت اوایل هفته گذشته توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی یا همان WIPO دریافت و به نام سامسونگ ثبت شد.

این سند ثبت شده نشان می‌دهد که این درخواست در فوریه گذشته به این سازمان ارایه شده است.

تولید این ساعت قطعا از سوی هر کمپانی انجام شود، بسیار جذاب و کاربر پسند خواهد بود، هرچند طبیعی است هیچ دلیلی برای عدم انجام این طرح توسط سامسونگ وجود ندارد. برخی از تحلیلگران امیدوارند تا این ساعت خاص، همراه با آخرین کهکشان سامسونگ یعنی Galaxy S6 به طور رسمی معرفی و به بازار عرضه شود!

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها