جام جم ورزشی: سرمربی استقلال می‌گوید بنا به گفته پزشکان تیم ملی هاشم بیگ‌زاده 4 تا 6 هفته مصدوم است.
کد خبر: ۷۲۹۵۸۱
قلعه‌نویی: بیگ‌زاده 4 تا 6 هفته مصدوم است

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین تیمش در مشهد پیش از دیدار با پدیده گفت: مشهد شهر خودمان محسوب می‌شود و در اینجا خیلی راحت هستیم. امیدوارم این شهر سهمیه‌های بیشتری داشته باشد و روزی ابومسلم و سیاه‌جامگان را در لیگ برتر ببینیم چرا که هرچقدر سهمیه این شهر بیشتر باشد، مردم بیشتری برای پابوسی امام رضا (ع) به این شهر می‌آیند. از دوست خوبم آقای مرزبان تشکر می‌کنم که به ما زمین دادند تا تمرین کنیم. ملی‌پوشان را هم در اختیار داریم ولی متاسفانه چند مصدوم داریم. در هفته گذشته با تنها 10 تا 11 نفر تمرین کردیم. ملی‌پوشان ما 24 ساعت در راه بودند و خیلی خسته هستند ولی امیدوارم به شرایط خوب‌مان برگردیم.

وی افزود: به طور نمونه در 11 هفته گذشته هیچ گاه خط دفاع ما کامل نبوده است و یاران اصلی خود را نداشته‌ایم. مثلا خرسند‌نیا تنها 20 دقیقه در پست تخصصی‌اش به میدان رفته و خیلی برای ما زحمت کشیده است. البته سایر بازیکنان هم تلاش خودشان را می‌کنند. امیدوارم هرچه سریع‌تر مصدومان هم به ما اضافه شوند تا تیم‌مان کامل شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بیگ‌زاده اظهار کرد: پزشکان تیم ملی به ما گفته‌اند که او چیزی حدود 4 تا 6 هفته مصدوم است. حرف هم که نمی‌توانیم بزنیم. تا چیزی بگوییم برخی قلم‌به دست‌ها می‌ریزند سر من. به همین دلیل ترجیح می‌دهم صحبت نکنم.

او در پاسخ به سوالی درباره حضور تیموریان در تبریز بیان کرد: هر گاه استقلال ببرد از این حرف‌ها برای ما درمی‌آورند ببازیم هم به ما حمله می‌کنند. این حرف‌ها طبیعی است.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره تیم پدیده عنوان کرد: آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند و از تشکیلات منظمی برخوردار هستند. مردم مشهد استقبال خوبی از ما کردند که شبیه آن را در هیچ شهری ندیدم. آقای مرزبان تیم خوبی جمع کرده و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. نتیجه هم دست خداست.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره جاسم کرار گفت: جاسم روز گذشته از نجف به اردو اضافه شد و مشکلی ندارد. جا دارد از یکی از خطوط هواپیمایی بابت کمکش برای زدن این اردو در مشهد تشکر کنیم چرا که به لحاظ بودجه‌ای دچار مشکل بودیم و با کمک آن‌ها این مشکل حل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها