می‌خواهم استقلال را قهرمان آسیا کنم

مجیدی: امتیاز تیم ملی در جام جهانی، «کروش» بود

زمزمه تغییرات در کادر فنی تیم فوتبال استقلال

فرهاد مجیدی جانشین قلعه‌نویی می‌شود؟

جام جم ورزشی: دومین شکست متوالی استقلال با امیر قلعه نویی در هفته های اخیر زمزمه ایجاد تغییرات در راس کادر فنی این تیم مدعی را هم به راه انداخته است.
کد خبر: ۷۱۸۹۵۱
فرهاد مجیدی جانشین قلعه‌نویی می‌شود؟

به گزارش جام جم ورزشی، استقلال تا پایان هفته نهم رقابت های لیگ برتر به هر سه مدعی که در مقابل آنها قرار گرفت، باخت. باخت های استقلال مقابل سپاهان، نفت تهران و فولاد خوزستان کم کم حوصله مدیران استقلال را به سر برده است.

بر اساس گزارش اظهارات برخی افراد نزدیک به باشگاه استقلال یکی از مدیران استقلالی اظهار داشته از بهانه های قلعه نویی خسته شده اند و فقط تا نیم فصل پای این مربی می نشینند. این عضو بلند پایه استقلال حتی گفته که احتمال دارد فرهاد مجیدی جانشین امیر قلعه نویی شود، هر چند این اظهار نظر وی گویا تنها نظر شخصی‌اش بوده نه خود باشگاه استقلال اما طرح چنین بحثی قابل تامل است.

به هر حال اگر این عضو باشگاه استقلال به تنهایی خود تصمیم گیرنده بود شاید پس از باخت استقلال به فولاد عذر ژنرال را می خواست و فرهاد مجیدی را جانشین او می کرد.

البته تنها نکته امیدوار کننده این است که این مدیر می گوید تا نیم فصل به قلعه نویی باید فرصت داد نه اینکه همانند رقیب سنتی در هفته هفتم طی یک ماجرای پیچیده و تاریخی علی دایی را برکنار کنند.

دو شکست متوالی استقلال در دو هفته اخیر مقابل نفت تهران و فولاد خوزستان چنین مباحثی را به راه انداخته است. استقلال با قلعه نویی شروعی رویایی در آغاز لیگ چهاردهم داشت اما حالا دو هفته ای است جای خود را در صدر جدول به تراکتورسازی تبریز داده است.

با این همه باید دید آیا یک کودتای دیگر اینبار در باشگاه آبی پوش در راه است؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
غلامشیر
Canada
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
۰
۰
قلعه نوعی حالا وقتش شده جایش را با فرد دیگری عوض كنه دیگر تاكتیكهایش قدیمی شده و جواب نمیده. از آنطرف مربیان جدیدتر و بعضا جوانتر با سواد و علم و دانش فوتبالی بیشتر و یا به عبارت امروزی بروزتر و پربارتر از قلعه نوعی هستند.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
۰
۰
از امیرخان تقاضا دارم پژمان نوری و قاضی را نیمكت نشین كند تا نتیجه اش را ببیند! پژمان نوری را آنالیز كنید تا ضعف استقلال را ببینید! هر بازی ایشان ثابت بوده ما باختیم!

نیازمندی ها