در این فیلم بیننده شاهد همکاری تعداد زیادی از اعضای فرقه آمیش خواهد بود که ظرف مدت 10 ساعت بدون هیچ وسیله مدرنی انباری وسیع را می سازند. البته این 10 ساعت با سرعت تند به 3.5 دقیقه کاهش یافته است.
کد خبر: ۷۱۵۷۰۷
ساخت انبار بزرگ در یک زمان رکورد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرانس تی وی انفو، آمیش ها فرقه ای مسیحی و آلمانی تبار هستند که در قرون گذشته به آمریکا مهاجرت کرده اند. آمیش ها کشاورز هستند. نکته جالب در مورد این فرقه این است که طبق دستورات مذهبی شان آنها از هیچ وسیله مدرنی در زندگی استفاده نمی کنند. در منازل اعضای فرقه آمیش وسایلی مانند تلفن ، رادیو، تلویزیون یا هرگونه وسیله برقی وجود ندارند.

آنها برای رفت و آمد از گاری و کالسکه استفاده می کنند و اگر در فیلم برای لحظه ای عبور یک اتومبیل را مشاهده کردید اطمینان می دهیم که راننده و سرنشینان آن از اعضای آمیش نیستند.

فردی که با دوربینش این فیلم را تهیه کرده است نیز یک عضو فرقه آمیش نیست. او از ساعت 7 بامداد تا 17 غروب با دوربینش هر 20 ثانیه یک عکس گرفت. در فیلم می توان اعضای فرقه آمیش را مشاهده کرد که مانند مور و ملخ با وسایل ابتدایی یک انبار بسیار وسیع و در عین حال زیبا را در مدتی که یک رکورد محسوب می شود، می سازند. در عین حال ، آنها برای صرف ناهار ساعتی را استراحت کردند. این انبار در ناحیه ای روستایی در ایالت اوهایو آمریکا ساخته شد.

این فیلم تماشایی را که این روزها در شبکه های اجتماعی با استقبال فراوانی روبرو شده است، با هم می بینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها