روزنامه ایندیپندنت مدعی شد

کریس رونالدو از رئال مادرید جدا می شود

جام جم ورزشی: آنخل دی ماریا مدعی شده است که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید از وضعیت فعلی خود در این تیم ناراضی است و احتمالا آن را ترک خواهد کرد.
کد خبر: ۷۱۴۲۸۸
کریس رونالدو از رئال مادرید جدا می شود

روزنامه ایندیپندنت دراین باره نوشت: به نظر دی ماریا سرخوردگی رونالدو در رئال مادرید هر روز بیشتر می شود و خودش هم می داند که به زودی جایی در بین فهرست گران ترین بازیکنان جهان نخواهد داشت.

گفته می شود که دی ماریا و رادامل فالکائو هم تیمی جدید او در منچستریونایتد، درآمدی بیشتر از رونالدو دارند. اگرچه وین رونی هم ظاهرا بر اساس قرارداد جدید خود هفته ای 300 هزار پوند دستمزد می گیرد.

دی ماریا که دوستی نزدیکی با رونالدو دارد در این باره گفت: نمی دانم چقدر دیگر رونالدو می تواند در رئال مادرید بماند. به نظر من او از این وضعیت خیلی خوشحال نیست.

رونالدو نیز که به نظر می رسد به شدت از سیاست های نقل و انتقالات رئال مادرید ناراضی است، گفته که نظر من کاملا مشخص است اما نمی توانم همه چیز را بگویم.

وی که یکشنبه گذشته بعد از دو گلی که در جریان برتری 3 بر صفر رئال مادرید مقابل گرانادا به ثمر رساند حتی حاضر به شادمانی نشد، افزوده است: شادمانی نکردم چون ناراحتم. این یک مسئله حرفه ای است که رئال مادرید دلیلش را می داند.

بنابراین گزارش، خورخه مندز مدیر برنامه های رونالدو اعلام کرده که از دلیل ناراحتی این بازیکن اطلاع دارد.

وی گفته است: حرف های رونالدو بر اساس چیزهایی است که من از آنها آگاهی دارم به همین دلیل از شنیدن آنها تعجبی نکردم.

به نظر می رسد رونالدو در صورت ترک رئال مادرید به منچستریونایتد بازخواهد گشت. جایی که با آغوش گشوده از وی استقبال می کند.

وی در مورد این تیم گفته است: من عاشق منچستریونایتد هستم و همه این را می دانند. منچستر در قلب من است. دوستان خیلی خوبی در آنجا دارم و آرزو می کنم روزی به آنجا بازگردم.

او که قبلا از تصمیم رئال مادرید برای فروش دی ماریا به یونایتد انتقاد کرده بود از اقدام باشگاه سابق خود برای به خدمت گرفتن رادامل فالکائو تقدیر کرد و گفت: وی بازیکن خیلی خوبی است. منچستریونایتد خرید خیلی خوبی انجام داد چون این تیم نیاز به بازیکنان کیفی دارد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها