لیلا زارع، پلیس «فرمول 13» می‌شود

لیلا زارع، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مشغول بازی در نقش پلیس فیلم فرمول 13 هستم. این فیلم در ژانر کودک تولید می شود، ولی صرفا برای قشر کودک و نوجوان نیست و مخاطب بزرگسال نیز می تواند با این فیلم ارتباط برقرار کند.
کد خبر: ۷۱۲۲۶۲
لیلا زارع، پلیس «فرمول 13» می‌شود

زارع اظهار داشت: کار در ژانر کودکان را دوست دارم و این سومین کارم در زمینه کودک پس از کارهای باغ آلوچه به کارگردانی بهروز شعیبی و گنجشکک اشی مشی به کارگردانی غلامرضا رمضانی محسوب می شود.

زارع درباره همکاری با ناصر رفایی نیز گفت: همکاری با آقای رفایی واقعا خوب و لذت بخش است و آنچه که بازیگر از یک کارگردان خوب و کاربلد انتظار دارد در ایشان می توان دید. در زمینه بازیگری نیز ایشان درایت و درک بسیار بالایی دارند.

زارع گفت: بر عکس آنچه ممکن است با خواندن خلاصه داستان این فیلم در ذهن متبادر شود فرمول 13 اثری فانتزی یا علمی تخیلی نیست. البته کار کودک همیشه ایجاب می کند فضای فیلم ها تا حدی با کارهای بزرگسالان متفاوت باشد و این فیلم هم همینطور است.

/Media/Image/1392/11/01/635259337707670475.jpg

زارع ادامه داد: من فکر می کنم در تمامی ژانرها باید کار بازیگری رئال باشد و خوشبختانه آقای رفایی نیز همین عقیده را دارند و نوع بازی ای که ایشان از بازیگران این فیلم خواستند بازی های کاملا رئال است.

زارع درباره روند تولید این فیلم گفت: فیلمبرداری تا اخر شهریور ادامه خواهد داشت و امیدواریم فیلم به جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان برسد.

زارع درباره همکاری با دانیال عبادی گفت: اقای عبادی بازیگر نقش مقابلم در این فیلم هستند و همکاری با ایشان هم خیلی خوب است. از نظر اخلاقی انسانی دوست داشتنی هستند و از نظر بازی نیز حرفه ای عمل می کنند. (نسیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها