کفاشیان: قرارداد کرش امروز و فردا نهایی می‌شود

3 اردو و یک بازی دوستانه برای تیم ملی

برنامه‌های تیم ملی فوتبال در غیاب کارلوس کرش یک یه یک در حال قطعی شدن است؛ تازه‌ترین خبر این است سه اردوی داخلی، اروپایی و استرالیایی و بازی دوستانه با کره جنوبی قطعی شد.
کد خبر: ۷۰۳۳۹۹

کارلوس کرش در شرایطی به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال به توافق 90 درصدی با این فدراسیون دست یافته و قرار است در روزهای آینده برای امضای قرارداد به تهران بیاید که ظاهرا در غیاب او و با هماهنگی این مربی پرتغالی ، فدراسیون فوتبال در حال نهایی کردن برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی است. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط حضور کرش در ایران و برنامه‌های تیم ملی به برنامه تلویزیونی ورزش و مردم گفت طی امروز و فردا قراردادمان با این مربی نهایی خواهد شد. کرش متن قرارداد خود را برای ما ارسال کرد و مشکلی برای تمدید قرارداد وجود ندارد، این قرارداد سالانه است و تا جام جهانی 2018 و هر سه ماه یکبار، یک پیش قرارداد دریافت می‌کند.

وی درباره حضور کرش در تهران افزود: او فعلا در مرخصی است ، البته یک بار آمد و برنامه‌های خود را به سازمان لیگ ارائه داد ضمن این‌که نفراتی را هم از داخل برای آنالیز مسابقات انتخاب کرده‌ است. او اکنون در اروپا حضور دارد و پیگیر اردوهای تیم ملی در کشورهای اروپایی است. اصولا بعد از جام جهانی به او سخت نگرفتیم تا برای ادامه کار در تیم ملی انرژی داشته باشد.

با این‌که کرش در تهران حضور ندارد ، برنامه‌های تیم ملی در حالی نهایی شدن است. در این باره مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون از قطعی شدن اردوهای تیم ملی در اروپا، ایران و استرالیا خبر داد و گفت: ما هم منتظر نظر کارلوس کرش هستیم و بنا بر اطلاعی که دارم آنچه در حال حاضر قطعی است، سه اردوی تیم ملی در اروپا، ایران و استرالیاست. تیم ملی از هفدهم تا بیست و هفتم آبان اردویی را در تهران برگزار می‌کند. بیست و هفتم آبان دیداری تدارکاتی با تیم کره‌جنوبی در تهران خواهیم داشت. همچنین پیش از شروع جام ملت‌ها در استرالیا، تیم ملی زودتر به این کشور سفر می‌کند تا آخرین اردوی تدارکاتی‌اش را متصل به شروع این مسابقات داشته باشد.

نبی از قطعی بودن اردوی تیم ملی در اروپا خبر داد و به ایسنا گفت: تیم ملی قطعا اردویی را در اروپا برگزار می‌کند، اما هنوز مشخص نیست که با کدام تیم در آنجا بازی تدارکاتی داشته باشیم. قطعا کرش برنامه‌هایی دارد که با حضورش در ایران درباره آنها صحبت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها